Gjest Diva. i.i. Skrevet 23. mars 2003 #1 Skrevet 23. mars 2003 Noen som kan hjelpe meg med catering-firmaer eller andre som leverer snitter o.l i Skien eller Porsgrunn ? Takknemlig for hjelp og evt. linker : - ) Diva :D
MarianneE Skrevet 24. mars 2003 #2 Skrevet 24. mars 2003 Wow......skal dere arrangere selskap eller? Gode caterings......Tores Selskaps mat? Slå opp på Gule Sider, der står det en del. Så er det bare og ringe rundt og høre på priser osv. Fikk litt pre-bryllupp-flashback her nå..... Forresten, har du ikke Gule Sider, så bare si ifra, så skal jeg skrive ned navn og tlf på mail til deg!
Lula Skrevet 24. mars 2003 #3 Skrevet 24. mars 2003 Gule Sider er et godt tips!...........og siden du tydeligvis har tilgang til nett, kan du jo søke på GuleSider.no? Der finner du garantert det du leter etter :-)
Gjest Diva Skrevet 24. mars 2003 #4 Skrevet 24. mars 2003 Jeg HAR prøvd gule sider, men finner intet av den typen cateringfirma her i by`n..... Mags : Neida. Sjessa bare litt på snitter fordi jeg og duden har to-års dag som sjærster imorra Så tenkte egentlig bare å sjekke. Men ingen info..... Kanskje jeg får ta noe annet i stedet (?) Pizza ? Nei, blir litt dumt det og.... Skal sjekke opp med Tores selskapsmat jeg. Takker dere for svar :D Klem, Diva P.S : En mail på vei tu ju Mags!
Gjest Diva Skrevet 24. mars 2003 #5 Skrevet 24. mars 2003 Da fant jeg endelig fram! Vi bestilte fra Herkules (Mølla cafè) Tror de er gode :D
Gjest Diva Skrevet 24. mars 2003 #6 Skrevet 24. mars 2003 Hmf. Det kommer på rundt 300,-..... :o :o Er ikke det i meste laget for 20 stykker ? Eller er jeg bare sær ? Jaja. Godt skal det bli og vi gleder oss : - )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå