kitekatt Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Var hos hudpleier idag og hun anbefalte meg denne serien (den grønne (Cellular Purifying) serien. Dagkrem, nattkrem, normaliserende serum og toner. Hun likte ikke helt at jeg brukte MD Formulations med Glycol (Facial Lotion) og mente denne ville være enda bedre for huden min, samt mildere. den er jo ille dyr, da, den serien.... Hva mener dere? Har noen brukt denne og hva synes dere? er den verdt å koste dobbelt så mye som andre kremer, selv på SN? Og trenger jeg alle de produktene? (det virket nesten slik på henne). jeghar jo igjen masse MD formulations Facial Lotion og ansiktsvask med Glycol, da....trenger egentlig bare en dagkrem (og der ble jeg anbefalt på to forskjellige parfymeri både Clarins, den grønne nye serien som skal være mattende, samt at en annen mente den ble for tynn, så hun mente jeg burde bruke Moisture Quenching Hydra-Care Lotion. Samt at en 3 person mente Clinique Superdefense Triple Action Moisturizer ville være tingen for meg...LITT forvirret kan man si. Selv vurderte jeg en fuktkrem fra Guinot som jeg kunne kombinere med MD produktene jeg allerede har. føles litt ille å sklulle kjøpe alt nytt, rådyre La Prairie produkter, men...hun sa nesten at jeg MÅTTE prøve de..hehehe. Så jeg vil sjekke litt erfaringer her inne.
Rainbow-sss Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Var hos hudpleier idag og hun anbefalte meg denne serien (den grønne (Cellular Purifying) serien. Dagkrem, nattkrem, normaliserende serum og toner. Hun likte ikke helt at jeg brukte MD Formulations med Glycol (Facial Lotion) og mente denne ville være enda bedre for huden min, samt mildere. den er jo ille dyr, da, den serien.... Hva mener dere? Har noen brukt denne og hva synes dere? er den verdt å koste dobbelt så mye som andre kremer, selv på SN? Og trenger jeg alle de produktene? (det virket nesten slik på henne). jeghar jo igjen masse MD formulations Facial Lotion og ansiktsvask med Glycol, da....trenger egentlig bare en dagkrem (og der ble jeg anbefalt på to forskjellige parfymeri både Clarins, den grønne nye serien som skal være mattende, samt at en annen mente den ble for tynn, så hun mente jeg burde bruke Moisture Quenching Hydra-Care Lotion. Samt at en 3 person mente Clinique Superdefense Triple Action Moisturizer ville være tingen for meg...LITT forvirret kan man si. Selv vurderte jeg en fuktkrem fra Guinot som jeg kunne kombinere med MD produktene jeg allerede har. føles litt ille å sklulle kjøpe alt nytt, rådyre La Prairie produkter, men...hun sa nesten at jeg MÅTTE prøve de..hehehe. Så jeg vil sjekke litt erfaringer her inne. La Prairie er jo noe av det beste som finnes på markedet..og så kommer de i søte, luksøriøse pakninger, hehe..med spaltel og alt Ikke at det skal ha noe og si asså, men de er virkelig geniale de produktene. Jeg har brukt The smart creme i mange år nå, både ansiktskremen og øyekremen Har også ansiktsvannet, men det bruker jeg sjelden.. Hvis du ikke vil kjøpe med en gang så kan du spørre om prøver Kort oppsummert fra La Prairie så er min oppfatning at de holder det de lover, produktene er dyre, men det er fordi de ikke inneholder billige ingredienser som er skadelige for huden. En av hovedingrediensene deres er jo kaviar ekstrakt. Kremene er rike og drøye.
kitekatt Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 La Prairie er jo noe av det beste som finnes på markedet..og så kommer de i søte, luksøriøse pakninger, hehe..med spaltel og alt Ikke at det skal ha noe og si asså, men de er virkelig geniale de produktene. Jeg har brukt The smart creme i mange år nå, både ansiktskremen og øyekremen Har også ansiktsvannet, men det bruker jeg sjelden.. Hvis du ikke vil kjøpe med en gang så kan du spørre om prøver Kort oppsummert fra La Prairie så er min oppfatning at de holder det de lover, produktene er dyre, men det er fordi de ikke inneholder billige ingredienser som er skadelige for huden. En av hovedingrediensene deres er jo kaviar ekstrakt. Kremene er rike og drøye. Så det er verdt pengene altså? hmmm....
Kraistin Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 På en test som ble gjort (tror det var forbrukerinspektørene, men er ikke helt sikker) kom la prairie dårligst ut fakisk...mens olay kom best ut. de har jo sikkert tatt hensyn til prisen også, men kanskje ikke så mye at den havner nederst?
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 tror det kommer litt an på hva huden din trenger. har du mye uren hud er md best sier venner av meg. jeg selv har sensitiv hud og ikke kviseproblemer så brukt en øyekrem fra la prairie for å forebygge skikkelige rynker der. har ikke fått dype rynker (snart 30) men vanskelig å si om det skyldes kremen eller andre itng
Rainbow-sss Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Så det er verdt pengene altså? hmmm.... Jeg mener det i hvertfall..om de passer for deg må du nesten bare finne ut ved og prøve de. Er du ute etter kvalitet så hadde jeg tenkt nøye på det.. Ja, det er dyrt, men du må tenke på hva du får igjen også, de er meget, meget gode innen "rynkeutsettelse"..og generelt sett synes jeg også at alle deres produkter virker på alle slags typer problem-hud, om man skulle ha behov for det.. Andre produkter jeg også vil anbefale deg er produkter fra La Mer.. Creme de la mere er helt suveren, ligger også i den litt dyrere prisklasse, men det er virkelig verdt det..det kommer du til og merke om du kjøper de, du trenger og ta på så lite liksom, de er utrolig effektive, hehe..høres nesten ut som jeg skal selge deg noe Tihi.
Skravla Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Jeg har aldri prøvd La Prairie, men jeg ville aldri kjøpt en så dyr serie uten å få prøver på produktene som hudpleier anbefaler. Personlig bruker jeg Carita, Decleor og MD formulations.
kitekatt Skrevet 22. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. august 2007 Jeg har aldri prøvd La Prairie, men jeg ville aldri kjøpt en så dyr serie uten å få prøver på produktene som hudpleier anbefaler. Personlig bruker jeg Carita, Decleor og MD formulations. Nei, prøve må jeg ha. Siden jeg bruker MD Facial lotion nå, ville hun først gi meg det etter jeg hadde hatt pause på 3 uker, så jeg skal tilbake og hente prøver etter ferien Eneste jeg reagerte på var at hun anbefalte den for fet hud.....jeg har en kombinasjonshud som lett blir fuktfattig og kan kjennes tørr og stram om vinteren. Hun brukte i tillegg litt sterke Clartinsprodukter på meg i hudpleien og jeg føltes stram og tørr og "sår" i huden når jeg gikk derfra (de hadde enda ikek startet å bruke La Prairie i hudpleien). Fikk en prøve på den grønne nye lotionen til Clarins også som hun mente passet for meg (oily skin) og den ga meg ingenting. Like tørr 2 min etterpå og måtte ha på en annen krem. Jeg har ikek fet hud, men talg. Så jeg stusser litt på om hun anbefalte meg riktige La Prairie produkter. Jeg sa jeg kunne bli blank, da...kanskej det var derfor.
Leo Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 En av hovedingrediensene deres er jo kaviar ekstrakt. Og hva bidrar den til ut over å gjøre kremen uforholdsmessig dyr og å utrydde støren som leverer kaviaren? Her finnes for øvrig testen som Forbrukerrådet har utført på diverse kremer og deres virking på rynker. Etter min mening er la prairie og lignende produkter kun til glede for de som kan håve inn pengene fra salget og kanskje også for dem som har alt for mye penger og et akutt behov for å stille dem ut på baderomshylla. Og hvis du lurer på om jeg har prøvd, ja så har jeg det. Ingenting å skrive hjem om og absolutt ikke verdt prisen. Hudpleiere (Og andre behandlere) er ikke helsepersonell og en viktig del av jobben deres er faktisk salg...
kitekatt Skrevet 22. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. august 2007 Og hva bidrar den til ut over å gjøre kremen uforholdsmessig dyr og å utrydde støren som leverer kaviaren? Her finnes for øvrig testen som Forbrukerrådet har utført på diverse kremer og deres virking på rynker. Etter min mening er la prairie og lignende produkter kun til glede for de som kan håve inn pengene fra salget og kanskje også for dem som har alt for mye penger og et akutt behov for å stille dem ut på baderomshylla. Og hvis du lurer på om jeg har prøvd, ja så har jeg det. Ingenting å skrive hjem om og absolutt ikke verdt prisen. Hudpleiere (Og andre behandlere) er ikke helsepersonell og en viktig del av jobben deres er faktisk salg... Kjempeflott, Leo da er saken klar, La Prairie blir det ikke. Ikke til DEN prisen
~white lady~ Skrevet 22. august 2007 #11 Skrevet 22. august 2007 Jeg synes ikke du burde kjøpe disse dyre produktene. Enig med Leo der. Det enkle er ofte det beste! En trenger ikke alle disse forskjellige kremene og renseproduktene, huden blir bare verre av det. Det er iallefall min erfaring.
Lola83 Skrevet 22. august 2007 #12 Skrevet 22. august 2007 Jeg elsker La Prairie. Men så er jeg meget kresen på produkter også da, smører ikke noe billig søppel fra hm i ansiktet.
Gjest Borghild Skrevet 22. august 2007 #13 Skrevet 22. august 2007 Nei hvem gjør vel det? Jeg har også lyst å prøve La Praire en gang.
Leo Skrevet 22. august 2007 #14 Skrevet 22. august 2007 Jeg elsker La Prairie. Men så er jeg meget kresen på produkter også da, smører ikke noe billig søppel fra hm i ansiktet. Dyrt søppel er som kjent mye bedre enn billig ...
Gjest Gjest_Smarties_* Skrevet 24. august 2007 #15 Skrevet 24. august 2007 Hudpleiere (Og andre behandlere) er ikke helsepersonell og en viktig del av jobben deres er faktisk salg... Ikke meningen å ødelegge tråden her, men må bare kommentere denne... Hudpleiere har faktisk en utdannelse.. innen hudpleie.. Så de er tross alt ikke bare "synsere"..
Leo Skrevet 24. august 2007 #16 Skrevet 24. august 2007 Ikke meningen å ødelegge tråden her, men må bare kommentere denne... Hudpleiere har faktisk en utdannelse.. innen hudpleie.. Så de er tross alt ikke bare "synsere".. Nei, de er ikke bare "synsere", men på lik linje med f.eks. en siviløkonom som selger finansielle tjenester på vegne av en oppdragsgiver, skal man ikke ukritisk ta alt de sier for god fisk...
Umuriel Skrevet 24. august 2007 #17 Skrevet 24. august 2007 (endret) Jeg tror at "less is more", og har aldri hatt så fin hud som etter at jeg kuttet ut masker, serum, skrubb og slikt. Bruker kun mild rens og en god fuktighetskrem som gir både fett og fukt. Før kunne jeg bli blank i t-sonen og tørr i kinnene og hadde eksem innimellom. Edit: Om vinteren hender det at jeg blander litt fuktighetsserum i kremen for å få ekstra fukt, men det er det eneste jeg bruker utenom rens og fukt. Endret 24. august 2007 av Umuriel
Lola83 Skrevet 25. august 2007 #18 Skrevet 25. august 2007 Ikke meningen å ødelegge tråden her, men må bare kommentere denne... Hudpleiere har faktisk en utdannelse.. innen hudpleie.. Så de er tross alt ikke bare "synsere".. Jeg er fryktelig kresen..lar ikke en hudpleier selge meg noe sånn uten videre..jeg stoler kun på meg selv og mine egne erfaringer..og ut i fra og ha brukt La Prairie i mange år, så vet jeg hva jeg snakker om.. Om sommeren er La Prairie litt kraftig kost for huden, da bruker jeg Dermalogica.
Gjest Thelma :-) Skrevet 25. august 2007 #19 Skrevet 25. august 2007 tror det kommer litt an på hva huden din trenger. har du mye uren hud er md best sier venner av meg. jeg selv har sensitiv hud og ikke kviseproblemer så brukt en øyekrem fra la prairie for å forebygge skikkelige rynker der. har ikke fått dype rynker (snart 30) men vanskelig å si om det skyldes kremen eller andre itng Det skyldes garantert ikke kremen. Det skyldes livsstil og arv .. men så er det heller ikke så mange 30-åringer som har dype rynker bortsett fra smilerynker. Jeg elsker La Prairie. Men så er jeg meget kresen på produkter også da, smører ikke noe billig søppel fra hm i ansiktet. Verden vil bedras Jeg kjøper heller ikke billig søppel fra HM - er avhengig av en skikkelig ansiktskrem som gir meg fuktighet som holder dagen ut .. Og gode fuktighetskremer finnes det massevis av, Christian Dior, Biotherm, Vichy, Elisabeth Arden, osv .. rynkekremer som holder hva de lover finnes derimot ikke. Den dagen jeg kjøper en krukke ansiktskrem til 1600 kroner håper jeg noen finner det for godt å legge meg inn en plass
Lola83 Skrevet 25. august 2007 #20 Skrevet 25. august 2007 Det skyldes garantert ikke kremen. Det skyldes livsstil og arv .. men så er det heller ikke så mange 30-åringer som har dype rynker bortsett fra smilerynker. Verden vil bedras Jeg kjøper heller ikke billig søppel fra HM - er avhengig av en skikkelig ansiktskrem som gir meg fuktighet som holder dagen ut .. Og gode fuktighetskremer finnes det massevis av, Christian Dior, Biotherm, Vichy, Elisabeth Arden, osv .. rynkekremer som holder hva de lover finnes derimot ikke. Den dagen jeg kjøper en krukke ansiktskrem til 1600 kroner håper jeg noen finner det for godt å legge meg inn en plass Selvfølgelig fjerner den ikke rynker men den gjør huden fin der og da..når du bruker den, og det er det som er viktig for MEG, hva andre kjøper gir jeg fullstendig F*** i, kom bare med et tips til ts jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå