Tulipanpiken Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 (endret) Jeg har nettopp kjøpt en grå vinterjakke på H&M. Det er nr. 3 fra venstre på første siden. http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshop...ept=DAM_OVR_YTT Den er da i en "behagelig ullblanding", noe som innebærer at halvparten er akryl. Jeg har blandede følelser for dette stoffet, fordi jeg ofte føler meg litt småsvett og klam når jeg bruker det. Spesielt om vinteren når det er veldig kaldt ute! Er det noen av dere som har erfaring med ytterjakker i akryl? Jeg synes den er veldig fin, men hvis den er ubehagelig å ha leverer jeg den jo tilbake Endret 20. august 2007 av Maddemor
Parfumfreek Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Tror ikke det er noe problem, du har jo andre klær under. Annerledes med gensere osv som man har rett på huden
Miel Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Mulig den ikke er så varm, da, når så mye som halvparten er akryl.
Nabodama Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Den må ha vært billig, var det første jeg tenkte:) Plagg i akryl tilsier ikke god kvalitet. Som du sier er de klamme, dessuten nupper de veldig. Sikkert ikke særlig varm heller.
Tulipanpiken Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 Enig i deres synspunkter på akryl, skulle ønske H&M ikke var så glade i dette materialet Når det er sagt så har jeg god erfaring med H&Ms vinterjakker. Og denne sitter jo som støpt på meg. Så jeg har jeg bestemt meg for å beholde den... tror jeg
venus* Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Jakke er jo uansett foret med sateng, aka polyester. Og det er jo stort sett alle kåper. Så noe klammere blir det ikke. Men muligens ikke like varmt, og det kan hende den nupper lettere. Jeg skulle også ønske at H&M ikke var så glad i akryl! Og det mest irriterende er at det bare gjelder for dameklær
Miel Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Jeg skulle også ønske at H&M ikke var så glad i akryl! Og det mest irriterende er at det bare gjelder for dameklær Jeg vet, hva i all verden er det for noe? De siste par årene har jeg sett mange lange, gode gensere der jeg godt kunne tenke meg å bruke om vinteren (hater glippe i ryggen), men de er jo alltid i minst 50% akryl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå