Gjest Brud2008 Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Ringte i dag for å høre om å utleiing av lokal...jeg bor på en veldig liten plass så det er egentlig ikke så mange plasser å velge mellom Uansett så har ho dama som har ledelsen for ordning av utleiing og sånt ferie. Tror ikke ho kommer tilbake før neste uke. Uansett er jeg litt bekymret for at det ikke kommer til å være ledig der til bryllupsdagen (skal gifte meg juli08) Men jeg tror egentlig at det er bare jeg som lider av bryllupsnerver
Frey Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Hvis du ikke får bestilt der mens hun er borte så får jo heller ingen andre det
~Minni~ Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Det er fort gjort å få litt panikk og bryllupsnerver. Jeg kom plutselig på at jeg kun hadde hørt det muntlig per telefon at det var i orden med kirken (at vi var booket på den datoen og klokkeslettet vi ønsket) og ble veldig nervøs for at det kunne ha blitt noen misforståelser eller noe. Men alt var i orden :-D (Har fått det skriftlig nå ) Men det ordner seg sikkert. Som Frey sier så får jo ikke andre bestilt heller mens hun er borte så du må bare ha is i magen litt lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå