Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Hei Har i mange år barbert vekk alt hår nedentil.. Gjør dette flere ganger i uka, da jeg HATER de stikkende "skjeggstubbene" som kommer med en gang! Men jeg er så lei av at det ikke holder litt lenger.... Prøvde en gang kaldvoks, men det funka ikke i det hele tatt,- det forsvant kanskje 2 hårstrå, og litt hud.. :gråte: Bor på et lite sted,- og har ikke lyst til å gå til den lokale hudpleieren for å vokse... Så i det siste har jeg lest en del om epilering,. er det noen som har erfaring med dettè?? Skal nok tåle litt smerte... Og hvor langt må håret være?? Har ikke noen enorm hårvekst,- og nå har det grodd i en uka... Er egentlig klar for å kjøre ut på elkjøp nå, men det hadde vært greit med noen råd og tips før jeg blåser av noen lapper!! Takk
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Heisann ja... For meg funker epilatoren perfekt!!!!! Den anbefales,- men regn med at dette kan gjøre litt vondt i starten.. Men det blir bedre etterhvert
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Hei igjen.. TS her... Ville bare fortelle at jeg kjøpte epilator i dag, braun silp e pil exelle.. Det gjorde ikke vondt i hele tatt på leggene,- men jeg har nok heller ikke så voldsomt mye hår der !! Prøvde den på bikini linja etterpå,- det lugga litt mer der, men holder man huden stram, - så var det til å overleve... Den kan iallefall varmt anbefales!!! :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå