Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Kanskje noen kan hjelpe meg. Det skal se ut som Lack salongbord på Ikea, uten hyllen under. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00095036 Det kan godt være litt mindre og må være hvitt. Dvs at jeg leter etter ett helt plaint hvitt bord, uten noe dill, utskjæringer og andre ting.
Gjest Blondie65 Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Lack spisebord finnes ikke lenger. Her er spisebordsutvalget til Ikea.
Gjest Elastica Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Her er mitt favorittbord i kategorien "plaint hvitt, uten noe dill, utskjæringer og andre ting". Superellipsen fra Piet Hein. Også fint i valnøtt.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Svenske Englesson har fine enkle hvite spisebord. Sjekk her Du finner norske forhandlere under Återförsäljare.
Gjest Tweek Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Det er jo LACK bord som er hvite helt plain og litt mindre Her er det du linket til baer i hvit, du trenger ikke sette på den platen under. Vi har det bordet og funker som bare det Så har du det jo i halvstr., men det blir kanskje litt lite. SVALOV så jo også litt kult ut .
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Det er jo LACK bord som er hvite helt plain og litt mindre Her er det du linket til baer i hvit, du trenger ikke sette på den platen under. Vi har det bordet og funker som bare det Så har du det jo i halvstr., men det blir kanskje litt lite. SVALOV så jo også litt kult ut . Men det er spisebord jeg er ute etter og ikke salongbord - det blir desverre litt for lavt...
Gjest Tweek Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Så at LACK salongbord var i høyere versjon, men blir jo ikke høyt nok.. Hvis du vil ha så enkelt at det er en plate og fire rette ben kan du jo nesten lage selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå