lillen Skrevet 23. mars 2003 #1 Skrevet 23. mars 2003 Jeg er så lei av å finne fine kjoler, for så å oppdage at de er rådyre etterpå (eller generelt dyrt merke)! Det er jo nestn ingen nett-sider (som jeg har vært på), som informerer om priser! Er det noen som vet om noen? Jeg har vært på www.christiane.no på online shop, og var kjempeglad for at prisene var oppgitt der... Men flere? Nå har jeg god tid; vil bare gjøre litt research... Og hvilke merker er rimeligere enn andre? Har oppdaget ett merke, og det er Ronald Joyce (rundt 5000 for kjole)
Pip Skrevet 23. mars 2003 #3 Skrevet 23. mars 2003 Her er det iallefall priser på en del kjoler av ulike merker: http://www.bryllupsweb.no/bryllupsshop-bru...rudekjoler.html Lilly sine kjoler er kjent for å være veldig billige. Ellers vet jeg ikke så mye... Selv har jeg kjøpt Pronovias-kjole - det er vel gjerne et 'dyrt' merke...?
lillen Skrevet 23. mars 2003 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2003 Tusen takk for svar! Oi, visste ikke at noen annie-couture kunne være så rimlige! :D Det var jo masse å velge i på bryllupsweb-siden iallfall! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå