Gjest Gjest Skrevet 25. august 2007 #21 Skrevet 25. august 2007 Standardsvaret mitt på forespørsel om analsex, den gangen jeg var single, var "javisst! Vent litt mens jeg henter vibratoren, elskling". Siden det er langt mer sannsynlig at gutta skulle ha glede av å bli tatt bak enn meg som er jente var det jo opplagt at det de var ute etter var at jeg skulle gi dem en prostataorgasme Alvorlig, jeg har ingen glede av analsex overhodet. Hvis mannen min skulle finne på å foreslå det (men han er ikke interessert), ville han få nei. Siden han ikke er idiot ville han akseptert det tvert. Det er så mye stas man kan ta seg til, det er ingen grunn til å kaste bort tida med noe som er godt for bare en av partene. Bruker det også som en indikator på hvor frisinnet partneren er. Utsagn som "det er kvalmende, isch, det kunne jeg aldri tenkt meg å prøve" tilsier at personen aldri blir noe råskinn i sengen... Du tar feil.
muesli Skrevet 26. august 2007 #22 Skrevet 26. august 2007 Jeg lurer på hvor mange som egentlig har analsex? Om dere har; har du også lyst, eller gjør du det pga typen din? Jeg lar bare samboeren min ha analsex med meg når jeg har mensen. Det er liksom ikke noe deilig å ligge klemt under kroppen hans mens han jukker på. Det eneste jeg tenker på er at jeg håper han kommer snart. Heldigvis kommer han fort. Og sovner fort. ja. eller har jo ikkje hatt det så mange ganger, siden me nett har begynnt med det. men steikje kor deligt det er! synnst det er alt for mange så hyler og skriker om at det er vondt og ekkelt. men det var det jo aldeles ikkje! og eg ville aldri ha gjort det om eg ikkje hadde hatt lyst. og vertfall ikkje bare pga typen min ville det.
Gjest imli Skrevet 26. august 2007 #23 Skrevet 26. august 2007 Har aldri prøvd det, og har ikke noe ønske om det heller. Vi har hatt vanlig sex når jeg har hatt mensen. Null problem.
Frk Johansen Skrevet 26. august 2007 #24 Skrevet 26. august 2007 Typen min er nok veldig glad i analsex, jeg hadde aldri prøvd før jeg traff han og jeg er litt sånn bob-bob til det. Det er viktig ( ialle fall for meg) med glidemiddel, men jeg føler likevel det tar for lang tid før jeg blir opphisset. Jeg spenner meg nok endel under penetreringen så det går noe tid før jeg kan nyte og da er det jo "enklere" i eneren... Har det sjelden nå, jeg har sagt han får si fra når han har veldig lyst så blir jeg med på det, men jeg kommer nok ikke til å foreslå det. Og siden vi har utrolig variert sex ellers tror jeg ikke han føler for å ha analsex når han vet at jeg gjør det for hans skyld og ikke for min egen.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #25 Skrevet 27. august 2007 Jeg har hatt analsex med tidligere kjærester, noen få ganger, kanskje mest av nysgjerrighet. Det måtte jo prøves, men når man har gjort det noen ganger synes jeg ikke det er så spennende lenger. Har vært sammen med min nåværende kjæreste i 2 år, og vi har ikke hatt analsex. Jeg har ikke noe sterkt ønske om å ha det heller, men hvis hun får veldig lyst kan det jo hende vi gjør det. Jeg lar det være litt opp til henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå