Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Jeg lurer på hvor mange som egentlig har analsex? Om dere har; har du også lyst, eller gjør du det pga typen din? Jeg lar bare samboeren min ha analsex med meg når jeg har mensen. Det er liksom ikke noe deilig å ligge klemt under kroppen hans mens han jukker på. Det eneste jeg tenker på er at jeg håper han kommer snart. Heldigvis kommer han fort. Og sovner fort.
Bokormen Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Unnskyld at jeg ler, men jeg så for meg megselv ligge trykt ned under samboen bare så han skulle få sex mens jeg hadde mensen Nei, vi hadde noe analsex før, men nå har vi det så og si aldri... er andre ting vi liker bedre Og bare så det er sagt: det går an å ha analsex UTEN å ligge trykket ned under typen (feks mens man ligger i skje, er stort sett bare da jeg syns analsex er skikkelig godt), og når jeg har mensen gir jeg heller typen oralsex om han absolutt ikke kan klare seg selv eller holde ut til mensen er over
ehv61 Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Har prøvd det for mange år siden.Var bare vondt og jævlig. Føltes som om jeg hadde fått klyster etterpå Heldigvis er ikke min nåværende mann lysten på det i det hele tatt.Jeg vil ikke ha noe inn i utboksen min mer
aline Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Jeg har gjerne analsex, og liker det selv også, ville aldri blitt med på det om jeg ikke tente på det og syntes det var deilig. Det hender det ikke går, noen ganger er det vondt, og da gjør jeg det selvsagt ikke. og det finnes like mange alternative stillinger å ha analsex i som det finnes alternative stillinger å ha sex i ellers, så man må på ingen måte ligger klemt under ham verken for analsex eller annen sex, om man ikke vil.
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Vi har også analsex, men ikke så ofte..Bare av og til og både jeg og han synes det er deilig
Gjest Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Nei takk, det er vndt og sambo kunne aldri tenkt seg å gjøre det.. Dessuten er det vist noen som har litt skrekken for kondomer og jeg gjør det ikke uten kondom..
Daiquiry Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Vi har analsex og vi digger det begge to!!
rangi Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Vi har også analsex innimellom, ikke så ofte, men det hender. Som oftest ligger vi i skje, eller jeg ligger på ryggen med en pute eller to under rompa. Syns det er kjempedeilig:)
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 Vi har ikke, jeg har ikke lyst til å ha noe(n) inn der!
Gjest Mirina Skrevet 22. august 2007 #10 Skrevet 22. august 2007 Nei, analsex frister ikke i det hele tatt.
Gjest koosejenta Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 ja vi har analsex...begge har analsex,jeg både utfører og tar imot;) vi digger det;)
milla-mor Skrevet 23. august 2007 #12 Skrevet 23. august 2007 vi har prøvd, men det ble med dèt. exit only
Amalie_85 Skrevet 23. august 2007 #13 Skrevet 23. august 2007 Vi er nye på det området, men ser ikke bort fra at det blir mer av det, vi begge har bare opplevd det som noe positivt hittil. Men jeg tror ikke jeg kunne tenkt meg å ha han der når jeg har mensen. vi har jo sex på slutten av mensen vi med kondom om vi er nøden, men like vel kunne jeg ikke tenkt meg han bak der under mens!! Og jeg vil heller aldri gi en mann sex når jeg ikke føler for det, uansett hvilket hull
fiktiv Skrevet 23. august 2007 #14 Skrevet 23. august 2007 Jeg lurer på hvor mange som egentlig har analsex? Om dere har; har du også lyst, eller gjør du det pga typen din? Jeg lar bare samboeren min ha analsex med meg når jeg har mensen. Det er liksom ikke noe deilig å ligge klemt under kroppen hans mens han jukker på. Det eneste jeg tenker på er at jeg håper han kommer snart. Heldigvis kommer han fort. Og sovner fort. WHOIII jeg forstår ikke at du har analsex om du ikke liker det. Det virker som du virkelig missliker det. fysj og nei nei
La Luna Skrevet 23. august 2007 #15 Skrevet 23. august 2007 Har aldri hatt analsex, og tviler sterkt på at jeg vil ha det noen gang. Jeg klarer bare ikke forbinde det stedet med sex....men man skal aldri si aldri.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2007 #16 Skrevet 24. august 2007 Synes det er digg. Bruker det også som en indikator på hvor frisinnet partneren er. Utsagn som "det er kvalmende, isch, det kunne jeg aldri tenkt meg å prøve" tilsier at personen aldri blir noe råskinn i sengen... Jeg digger kåte, nysgjerrige personer... Livet er for kort til å drive og omvende partneren og lære det at kanskje en skal prøve litt først før en er bombastisk...
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2007 #17 Skrevet 24. august 2007 vi har prøvd, men det ble med dèt. exit only MILLA-MOR, unnskyld meg, men har sett meg lei av at du hele tiden skriver dèt, det skrives dét, ok??
milla-mor Skrevet 24. august 2007 #18 Skrevet 24. august 2007 MILLA-MOR, unnskyld meg, men har sett meg lei av at du hele tiden skriver dèt, det skrives dét, ok?? gidder du å irritere deg over dèt, altså?
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2007 #19 Skrevet 24. august 2007 gidder du å irritere deg over dèt, altså? Ja, i dette tilfellet. men er sikkert pga jeg irrterer meg over deg ellers og.
milla-mor Skrevet 25. august 2007 #20 Skrevet 25. august 2007 Ja, i dette tilfellet. men er sikkert pga jeg irrterer meg over deg ellers og. jaja, dèt må du bare gjøre... mulig jeg irriterer meg over deg òg, men dèt får vi jo aldri vite, siden folk her er så voksne at de logger seg ut før de tør å kritisere andre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå