Gå til innhold

limousine til porsgrunns området

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tine_*
Skrevet

Nå har jeg lett etter noen som har limousine utleie i nærområdet, men finner ingen. Måtte helt til Oslo for å få en sort limousine, og det koster meg 7500. Litt dyrt igrunn. Noen som har leid limousine i området nå i sommer? Vil ha sort bil, evt helt hvit

Skrevet

Jeg har ikke noe nummer til deg men jeg observerte dette brudeparet når jeg var i Porsgrunn på lørdag i en limmo. Husker ikke fargen men kanskje du kan prøve¨å kontakte dem?

Gjest Gjest_tine_*
Skrevet

Tusen takk for svar.

De hadde leid en bil i fra Oslo. Hørte det fra en som var i bryllupet deres. Syns det blir for dyrt å leie helt derifra

Skrevet

Vet at det finnes. En venninne av meg og hennes venninner hadde limousin til et ball en gang, dette var i Skien. Husker ikke hva de betalte men langt under 7000. Dette er noen år siden da..

Er det ikke noe som heter grenland limousinservice??

Her kanskje??

option=com_frontpage&Itemid=1" target="_blank">Disse kjører hvertfall i vestfold. Skulle da tro at det ble billigere da. Men kanskje de bare kjører i Vestfold og Oslo...

Hører også til i Vestfold

Gjest Gjest_tine_*
Skrevet

Den limousine sevicen har blitt nedlagt. Har ringt et par andre også i områdt her, men ser ut til at det meste har blitt lagt ned. Har også ringt til den andre linken, og der kostet det 6900 kr, har ikke lyst til å bet så mye heller. Skulle da tro at det var marked for dette i området her også da men? Altså med limousine utleie

Skrevet

Har du prøvd Telemark Limousinservice?

Gjest Gjest_tine_*
Skrevet

De har også lagt ned. Jeg tror vi kommer til å velge å leie fra Oslo uansett, selv om det er mye penger å bruke på kort morro. Vi så på en limo de hadde i Larvik, den var grå og gammel modell. Så ut som en begravelses bil, og da kjører vi eller en personbil. Vi har enda god tid på å bestemme oss, slik at vi får en som vi har lyst på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...