Gå til innhold

hjelp - omsetjing

Badlands

Anbefalte innlegg

Plutseleg står det stille i hovudet mitt.... Kva uttrykk/ord nyttar vi på norsk? Vi seier då vel ikkje "Det Forente Kongeriket" til vanleg...?

Nokon som veit?

Endret av Badlands
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Great Britain er vel Storbritannia.

United kingdom er vel De britiske øyer?

Hm... ifølge Wikipedia er det ikkje så rett fram. Geografisk går det kanskje, men ikkje politisk. Noko med at mange (særleg territoria knytta til Irland) misliker å bli kalt "britisk øy" utan at dei er britiske. Eller noko slikt.

The British Isles heiter jo denne "regionen" på engelsk òg.

Det er så jo vanleg på engelsk/amerikansk å bruke avstyttinga UK, eller United Kingdom, men mindre vanleg med denne formuleringa på norsk, vi veljer heller Storbritannia og meiner kanskje det same, sjølv om det ikkje blir heilt rett...

Men takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så jo vanleg på engelsk/amerikansk å bruke avstyttinga UK, eller United Kingdom, men mindre vanleg med denne formuleringa på norsk, vi veljer heller Storbritannia og meiner kanskje det same, sjølv om det ikkje blir heilt rett...

Jeg har inntrykk av at "UK" og "Britain" blir brukt om hverandre i dagligtale i Storbritannia også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener vi lærte på skolen at The British Isles/de britiske øyer inkluderer Irland, mens Great Britain/Storbritannia referere til den største øya, dvs England/Wales/Skottland og UK er hele det britiske kongriket -England, Wales, Skottland, Nord-Irland og kanaløyene. Men jeg har inntrykk av at begrepene brukes mye om hverandre til vanlig, og på norsk blir vel UK = Storbritannia, kan ikke huske å ha vært borti noe annet uttrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Det offisielle navnet er vel United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland, men det er jo meget sjelden det brukes i dagligtale. På norsk heter det Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...