Annie Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Jeg får besøk i et par dager og kommer ikke til å være på KG i løpet av den tiden. Kan dere være så snille og legge ned KG i den perioden, sånn at det ikke er så mange innlegg jeg må lese når besøket mitt har reist? Besøket varer fra i dag ca kl 16 til onsdag kl 12. På forhånd takk.
Gjest Elastica Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Dette burde være en tjeneste man kunne abonnere på. Samt utestenge alle gjester og brukere som skriver slik at man ikke klarer å la være å svare. Ja til et kg som kun er oppe når man er hjemme fra ferie, og har rolige tider på jobb, og ja til reflekterte og fornuftige innlegg som ikke krever svar.
Skravla Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Jeg får besøk i et par dager og kommer ikke til å være på KG i løpet av den tiden. Kan dere være så snille og legge ned KG i den perioden, sånn at det ikke er så mange innlegg jeg må lese når besøket mitt har reist? Besøket varer fra i dag ca kl 16 til onsdag kl 12. På forhånd takk. Vi skal skrive så tastene flagrer tenker jeg...... Du skal få merke at det svir å være fraværende....
mysan Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Du får sykemelde deg når du er tilbake, så du hinner lese upp dig.
Annie Skrevet 22. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2007 For en slitsom dag! Besøket har reist, men ingen hadde hørt min bønn.....
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Har faktisk tenkt det samme en del ganger.
Skravla Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 For en slitsom dag! Besøket har reist, men ingen hadde hørt min bønn..... Du ble advart ett par innlegg høyere opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå