Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Går det an å krympe jeans uten tørketrommel? De er perfekte etter hver vask, men det tar bare et par timer før de er vide og slaskete igjen. Skulle gjerne ha funnet en mer permanent løsning...
Gjest Gjest_Brownie_* Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Går det an å krympe jeans uten tørketrommel? De er perfekte etter hver vask, men det tar bare et par timer før de er vide og slaskete igjen. Skulle gjerne ha funnet en mer permanent løsning... Hvis det ikke er stretch, kan du prøve å vaske dem på 60 eller 90 grader.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Hvis det er stretch så nytter det ikke. Høye temperaturer ødelegger stretchen. Det funker med en gang, men etter en liten stund er de enda videre enn før.
Gjest Gjest_Brownie_* Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Hvis det er stretch så nytter det ikke. Høye temperaturer ødelegger stretchen. Det funker med en gang, men etter en liten stund er de enda videre enn før. Ja, som du ser, så skrev jeg "hvis det ikke er stretch". Stretchbukser blir fullstendig ødelagte av å vaskes på så høye temperaturer. Med unntak av Nudie, kanskje - det er stretch i mine Nudie-jeans, og det sto at man kunne vaske dem på 60 grader hvis man ønsket en mer "faded look".
Gjest ts Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 #¤%#"%¤#%¤"%¤#%¤#¤%#&##¤%"# ARRGH. Det er nok stretch ja. De satt sååå pent i butikken, men nå har de utvidet seg iallefall en, om ikke to, størrelser. Drittbukser. Takk for svar.
Amused Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Er nok bare trommel som duger da. Du kjenner ingen som har trommel? Jeg løper alltid til venninna mi når jeg har noe som skal krympes (vi er naboer)
Twinkle Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Er vel også slik at skyllemiddel kan gjøre de litt mykere og "slappere".
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 da jeg farget jeansene mine (fordi de hadde blitt grå og ikke svarte lengre) så ble de litt mindre slaskete faktisk så var veldig happy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå