Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Fikk en knallgod potetmos på Fridays i helgen, den hadde visst noe cheddar i seg tror jeg... Noen som har oppskrift?
Gjest Vampyra Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Nei men skulle gjerne hatt den selv!
Arkana Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg har ikke oppskriften, men jeg kan komme med et tips. Friday's er jo kjent for potato skins, hvor poteter bakes i ovnen og innholdet graves ut slik at bare skinnet og litt potet brukes. Da sitter man igjen med mye potetinnmat som jeg tror er grunnen til at alle de andre rettene deres kommer med potetmos. Uansett, når man baker en potet smaker den annerledes enn når den kokes, så jeg vil tro at noe av grunnen til at potetmosen deres er så god er fordi potetene er bakt, så det kan du jo prøve. Og revet ost i potetmos er veldig godt ja, selv liker jeg også godt med smør og noen skjeer rømme/crème fraîche.
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Lurt tenkt, Arkana! Må testes Er det nødvendig å rive osten tror du? Kan man ikke bare dele noen osteskiver i biter å ha i slik at de smelter sammen med det andre?
Arkana Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Det er ikke nødvendig å rive osten, annet enn at den smelter raskere da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå