Gå til innhold

Lekematte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere lekematter til barna deres som ligger på gulvet?

Har dere noen å anbelafe? (pris, hvor de er kjøpt?)

Til nå har bare snuppa lugget på pledd, under babygymen. Men nå som hun åler seg så mye rundt om kriong blir bare pleddet i veien og i en krøll.... men samtidig litt kaldt rett på gulvet...

Er de der puslespillmattene anbefale??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi hadde turn-matte. kjempebra! de er såpass tykke at gulv-varmen ikke spiller noen rolle, og de er store nok til at barna kan rulle endel uten å havne utenfor.

kjøpte på baby-shop for rundt 500 kr :)

Skrevet

De store treningsmattene fra Babyshop er fine, men dyre (600-700). Vi har hatt en puslematte fra Nille til 150, grei nok, men hun pusler den bare fra hverandre hele tiden så litt styrete. Men til en liten baby som ikke er så ivrig etter å rive fra hverandre ting er den helt super.

Skrevet (endret)
Har dere lekematter til barna deres som ligger på gulvet?

Har dere noen å anbelafe? (pris, hvor de er kjøpt?)

Til nå har bare snuppa lugget på pledd, under babygymen. Men nå som hun åler seg så mye rundt om kriong blir bare pleddet i veien og i en krøll.... men samtidig litt kaldt rett på gulvet...

Er de der puslespillmattene anbefale??

Vi gikk for "puslespill-matte" fra nille, kjempe fornøyd. til å begynne med er jo en stor nok, men det går an å kjøpe to pk. hvis dere har stor nok plass, da varer det leeenge. storebroren hadde stor glede av den, og nå er lillesøstera som koser seg på den.

kan absolutt anbefale den.

Fikk selv anbefalt den, tror det var her på kg

Endret av fager
Skrevet

Bare ikke kjøp en puslespill-matte som har SMÅ deler/biter. Noen har nemlig det..

Jeg kjøpte sånn stor svart/mintgrønn på Babyshop når den var på tilbud, ca 499...

Fornøyd med den :)

Skrevet

Pusliespillmatte pusles fort i fra hverandre, og så må man "reparere" og "reparere" for å ha hel matte...

Jeg kjøpte Mysa Lett dyne på IKEA til 29 kr eller noe sånt, og tilsvarende metervare på IKEA til å ha under og et fleece-pledd til å ha oppå. Applikerte på noen enkle figurer og sydde i sammen. Deilig og mykt, og helt unikt!

Skrevet

Jeg også vil bare anbefale disse puslespillmattene på Nille. Det jeg syns er fint at de ikke er av tøy, jeg har nemlig hatt en gulpebaby og da er de bare og tørke av. Det er riktig som de andre sier her at babyen piller de litt fra hverandre, dette fordi bitene er så gode og tygge på. Jeg har hatt min først til sønnen min og så til min datter og er kjempefornøyd. Lurer til på om jeg skal kjøpe en til så den blir litt større. :)

Gjest Mayamor
Skrevet

Hadde pusslematte kjøpt på Biltema. :)

Skrevet

takk for svar. har prøvd se litt etter puslematter, men har ikke sett det her, hvertfall ikke på nille.... får ta meg en butikkrunde....

Skrevet

Hadde en helt vanlig treningsmatte! Husk at det er begrenset med hvor lenge dette er nødvendig, når ungen blir mobil, skal den alle andre steder enn matta...

Skrevet
Hadde en helt vanlig treningsmatte! Husk at det er begrenset med hvor lenge dette er nødvendig, når ungen blir mobil, skal den alle andre steder enn matta...

Samme erfaring her. Jeg kjøpte puslespillmatta fra Nille (den med tallene, der er det bare store deler) og den var grei i noen måneder før han begynte å krabbe. Godt for meg også å ha noe mykt å sitte på siden vi tilbragte mye tid på gulvet.

Skrevet

Vi hade mjuka babytäcken eller dubbelvikta fleecefiltar vi. Den tiden Lillasyster låg stilla är sedan länge passerad

Skrevet

Jenta mi er jo nesten 8 mnd og hun kommer seg frem overalt på gulvet... så kansje veldig sent ute med å tenke på matte nå liksom.... Har bare brukt babygym og teppe før jeg....

Men fant jo puslespillmatte på loftet i dag etter sambos større barn!! :) Den falt meget i smak!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...