Gjest Helga Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Jeg har en venninne som jeg ser i blant. Hun er ikke blant mine nærmeste, men vi drar for ekempel gjerne på hyttetur og fest sammen, og jeg liker henne godt. Vi bor langt fra hverandre. Hun er gift og har to barn. Nå i ferien møtte jeg en person som var fra samme sted som henne. Jeg fortalte at jeg kjente henne, og ble møtt med et litt målende blikk. Personen opplyste at min venninne hadde hatt et forhold til en mann på stedet deres, som medførte at kona hans tok med seg alle barna deres og flyttet til en annen kant av landet. Hun ba om forståelse for at hun derfor ikke hadde noe godt forhold til min venninne, siden hun var venn med hun som flyttet. Jeg ble litt perpleks, for det er jo ikke slikt man regner med å få høre om når man prøver å "smalltalk". På en måte klarer jeg ikke helt å tro at det stemmer, for jeg trodde ekteskapet hennes var godt (men man kan jo ta feil). Jeg liker min venninne like godt uansett, så dette endrer ikke noe for vårt forhold. Jeg kjenner heller ikke mannen hennes noe særlig, så jeg føler ikke for å involvere meg i dette. Jeg skal snart møte henne, og er usikker på hva jeg skal gjøre. Bør jeg spørre henne om det er sant? For om det ikke er sant, så er det jo ikke særlig ok at denne andre sier slikt om henne! Samtidig så er det jo litt ubekvemt å ta opp...
*Mina* Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Du behøver vel ikke spørre om det er sant, for det har du egentlig ikke noe med. Men du kan fortelle henne hva ryktene sier, så får det bli opp til å henne å bestemme om hun ønsker å si noe til deg eller ikke.
Akila Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Enig.. Du har ingenting med å spørre henne om hun var utro, men kan heller fortelle hva du hørte, så ser du fort på reaksjonen om hvordan ståa er.
Bokormen Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Om dette IKKE er sant, er det jo fryktelig trist for din venninne at det går slike rykter. Jeg ville fortalt henne om hva jeg hadde hørt, og sagt at jeg ville at hun skulle vite om det, uansett om det stemmer eller ikke.
aline Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 enig med de andre her, hva hun har gjort eller ikke har du ikke noe med, men jeg ville pga vennskapet fortalt henne at det går rykter som sier slik, og at du ville at hun skulle vite det. Er det ikke noe i ryktene, så er det veldig kjekt for henne å vite det slik at hun kan stoppe dem! og er det noe i det, så er det vel uansett ok å vite om at det snakkes.
Ce'Nedra Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Jeg ville sagt til henne hva jeg hadde hørt og at det gikk rykter om henne, men ikke stort mer enn det. Altså.. Enig med de over meg her
caso Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 (endret) C'm on.. det er ikke din business. Ryktene vet hun garantert at går fra før. Hun du møtte og smalltalka med hadde ikke diktet opp dette, eller sagt det der på pur faen uten videre. La hu selv prate om det i tilfelle hun føler for det. Du risikerer ingenting med å holde kjeft, du risikerer 1 stk snurt person hvis du bringer det på banen. Endret 20. august 2007 av caso
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå