Bentebent Skrevet 23. mars 2003 #1 Skrevet 23. mars 2003 Er det noen her som vet om noen av Garth Brooks konserter er gitt ut på dvd? Kjæresten er en stor fan av gb, så jeg tenkte jeg skulle prøve å få tak i noe sånt til bursdagen hans. -Bentebent-
Julie Skrevet 23. mars 2003 #2 Skrevet 23. mars 2003 Tips; gå inn på f.eks. www.platekompaniet.no , www.compact-huset.no (tror jeg d er) eller www.amazon.com og søk på 'Garth Brooks' der. Julie.
Gyda Skrevet 23. mars 2003 #3 Skrevet 23. mars 2003 gå inn på denne sida, og søk på navnet hans, så får du opp mye om han. www.artistdirect.com
Gyda Skrevet 23. mars 2003 #4 Skrevet 23. mars 2003 dersom man er på leting etter norske band og utgivelser, så kan følgende side være til hjelp: www.bandindex.no
Bentebent Skrevet 23. mars 2003 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2003 Takk for svar. Fant ingen dvd´er der, bare vhs. Men det er ikke sikkert det er gitt ut noe på dvd :cry:
Milo Minderbinder Skrevet 24. mars 2003 #7 Skrevet 24. mars 2003 prøv play.com Har base i England, og er billig (Den utvidete versjonen av Ringenes herre gikk for en rundt 25 til 30 pund der, hvilket er langt billigere enn du må betale her i Norge). Prisene inkluderer frakt. Stedet har stort utvalg. Milo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå