Gå til innhold

sonja i hvit drakt i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

..bare lurer paa dette med etikette altsaa.. Sonja hadde paa seg HVIT drakt da aris foreldre giftet seg igjen.

Er det korrekt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert fordi hun er dronning og kan kle seg i de fargar hun vil.. Eller kanskje hun hemmelig ønsker at det var hun som giftet seg med pappen til Ari?

Skrevet

Er ikke det blitt ganske fritt da? Trodde ikke det var så mange regler lenger jeg (så lenge kjolen hennes ikke så ut som en brudekjole da?)

Skrevet

Jeg går ut i fra at hun har forsikret seg om at det var ok. Hun er jo kjent for å ha full kontroll, jeg kan aldri tenke meg at hun ikke vet hvilke regler som vanligvis gjelder.

Skrevet

Formiddagsbryllup, vel..? Da er lys drakt helt greit. Men dersom formiddagsbryllupet går over i ettermiddagsbryllup, hadde hun måttet skifte. ;)

Skrevet

Dronningen er vel en av de få som har det privilegiet at hun kan gå i hvitt i bryllup - rett og slett fordi hun er dronninga vår....

Skrevet

jeg trodde det bare var bruden som kunne gå kledt i hvitt!

Skrevet
..bare lurer paa dette med etikette altsaa.. Sonja hadde paa seg HVIT drakt da aris foreldre giftet seg igjen.

Er det korrekt....

Jeg og min søster gikk jo i hvite farger i min søsters bryllup i fjor. Hadde altså ikke peiling på at dette ikke var vanlig, lol. Men pyttpytt.

Skrevet

Hun har garantert sjekket på forhånd. Dessuten hadde jo ikke bruden hvit kjole...

Skrevet

Ja det skulle forundret meg om noen hadde forvekslet dronninga med bruden ;) Og da tenker jeg ikke dette bryllupet spesielt, men hvilket som helst bryllup....

Skrevet

Men er det ikke av respekt for bruden da at man ikke skal kle seg i hvitt?

Og hvis det er regelen, så er det respektløst av henne og bruke hvit drakt!

Skrevet

Ikke hvis de har snakket sammen på forhånd....

Gjest Silmarill
Skrevet

Hun er Dronning må vite og en Dronning kan overgå bruden.............tror jeg :)

Tror nok at Sonja har fått klarsignal fra både hennes rådgivere og bruden om at det er greit med hvit drakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...