Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 ..bare lurer paa dette med etikette altsaa.. Sonja hadde paa seg HVIT drakt da aris foreldre giftet seg igjen. Er det korrekt....
Kitsune Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Det er sikkert fordi hun er dronning og kan kle seg i de fargar hun vil.. Eller kanskje hun hemmelig ønsker at det var hun som giftet seg med pappen til Ari?
Stine66 Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Er ikke det blitt ganske fritt da? Trodde ikke det var så mange regler lenger jeg (så lenge kjolen hennes ikke så ut som en brudekjole da?)
¤flicka¤ Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Jeg går ut i fra at hun har forsikret seg om at det var ok. Hun er jo kjent for å ha full kontroll, jeg kan aldri tenke meg at hun ikke vet hvilke regler som vanligvis gjelder.
Rosalie Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Formiddagsbryllup, vel..? Da er lys drakt helt greit. Men dersom formiddagsbryllupet går over i ettermiddagsbryllup, hadde hun måttet skifte.
pellegrino Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Dronningen er vel en av de få som har det privilegiet at hun kan gå i hvitt i bryllup - rett og slett fordi hun er dronninga vår....
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 jeg trodde det bare var bruden som kunne gå kledt i hvitt!
Catgirl Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 ..bare lurer paa dette med etikette altsaa.. Sonja hadde paa seg HVIT drakt da aris foreldre giftet seg igjen. Er det korrekt.... Jeg og min søster gikk jo i hvite farger i min søsters bryllup i fjor. Hadde altså ikke peiling på at dette ikke var vanlig, lol. Men pyttpytt.
*Emma* Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Hun har garantert sjekket på forhånd. Dessuten hadde jo ikke bruden hvit kjole...
pellegrino Skrevet 21. august 2007 #10 Skrevet 21. august 2007 Ja det skulle forundret meg om noen hadde forvekslet dronninga med bruden Og da tenker jeg ikke dette bryllupet spesielt, men hvilket som helst bryllup....
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #11 Skrevet 21. august 2007 Men er det ikke av respekt for bruden da at man ikke skal kle seg i hvitt? Og hvis det er regelen, så er det respektløst av henne og bruke hvit drakt!
*Emma* Skrevet 21. august 2007 #12 Skrevet 21. august 2007 Men er det ikke av respekt for bruden da at man ikke skal kle seg i hvitt? Og hvis det er regelen, så er det respektløst av henne og bruke hvit drakt! Ikke hvis de har snakket sammen på forhånd....
Gjest Silmarill Skrevet 21. august 2007 #13 Skrevet 21. august 2007 Men er det ikke av respekt for bruden da at man ikke skal kle seg i hvitt? Og hvis det er regelen, så er det respektløst av henne og bruke hvit drakt! Hun er Dronning må vite og en Dronning kan overgå bruden.............tror jeg Tror nok at Sonja har fått klarsignal fra både hennes rådgivere og bruden om at det er greit med hvit drakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå