Mediocre Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 (endret) Noen som vet hvor i sentrum man kan få kjøpt arbeidstøy til helsepersonell? Trenger for all del ikke være noe fine dyre greier, skal bare brukes på skolen. Var innom sparkjøp og kjøpte en (stygg) overdel, men de hadde ingen bukser.. Edit: Kanskje jeg skulle ha postet denne i et annet forum, men det er jo klær jeg skal ha tak i da :klø: Endret 20. august 2007 av Mediocre
Saeria Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 (endret) Kanskje Victoria på Danmarksplass har. De har jo masser av annet arbeidstøy. Fant forresten denne på HiBs sider: http://student.hib.no/praksis/ahs/arbeidstoy.htm Endret 20. august 2007 av Saeria
~Mocca~ Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg handlet alltid hos noen som heter Eriksen mener jeg? Det ligger ihvertfall mellom Torget Music pub og kinaresturanten ved torget, inni ett smug bakom bussstoppet der.
Mediocre Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 (endret) Det ordna seg! Jeg fikk kjøpt på vaskeriet på Haukeland, litt billigere der enn helt nye Men tusen takk for tips! Endret 20. august 2007 av Mediocre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå