Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg likte moten med støvlettene uten på buksene veldig gott og jeg elsker mine smale, trange diesel liv jeans. Jag leser nå at det er "harry" og veldig "ut" å bruke støvlettene slik... Ikke det at jeg bryr med så veldig om det da, men likevel...

Kommer du til å bruke smale jeans med støvlettene utenpå i høst og vinter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har du lest det?

Jeg gikk med støvlettene utenpå i fjor vinter, men jeg kommer sikkert ikke til å gjøre det i år hvis ingen andre gjør det. Mitt eget syn på hva som er fint og ikke fint forandrer seg jo stadig etter hva jeg er vant til å se, og hvis jeg blir vant til ikke å gå med støvlettene utenpå kommer jeg sikkert til å le av at jeg gikk sånn i hele fjor :ler:

Men plutselig ble det litt vanskelig å vite hvordan man da skal gå med støvlettene... Det er ikke alle jeg har som passer til å ha innenfor buksene! Noen som har noen forslag?

Skrevet
Men plutselig ble det litt vanskelig å vite hvordan man da skal gå med støvlettene... Det er ikke alle jeg har som passer til å ha innenfor buksene! Noen som har noen forslag?

Du kan jo gå med skjørt?..

Skrevet

Jeg syns det er rimelig stilig med støvlene utenpå buka..

Så kanskje jeg er den eneste som fortatt går sånn til høsten/vinter'n :fnise:

Skrevet

Jeg skal vedde ganske mye på at det kommer til å være mange som fortsetter med denne trenden også kommende vintersesong. Det er kanskje på vei ut, men det tar tross alt en god stund før folk gir opp en trend.

Man kan nok trygt bruke støvlettene enda en sesong uten å virke fullstendig avleggs.

Gjest Wolfmoon
Skrevet
Jeg skal vedde ganske mye på at det kommer til å være mange som fortsetter med denne trenden også kommende vintersesong. Det er kanskje på vei ut, men det tar tross alt en god stund før folk gir opp en trend.

Man kan nok trygt bruke støvlettene enda en sesong uten å virke fullstendig avleggs.

Nå skal ikke jeg kommentere på trend, for jeg likte egentlig ikke stilen med støvletter utenpå buksene i det hele tatt. Helt til jeg en dag prøvde, da oppdaget jeg hvor praktisk det var med støvlettene utenpå i snø og slaps som det jo er i byen om vinteren! Slutt på våte bukser som gjør at du er kald resten av dagen :D

Skrevet

Jeg kommer sikkert til å fortsette med det til hverdags, og det er helt og holdent av praktiske grunner; jeg hater å være våt nederst på buksebena. Til pent har jeg aldri gått med støvlettene utenpå, ikke da det virkelig var in heller, for jeg synes ikke det er pent...

Skrevet

Det er ikke sååå ut som mange skal ha det til.

Man ser det enda i motebildet, både her og utenlands.

Man kan ta den nyeste reklamen for Gina Tricot som eks, der har modellen støvlettene utenpå.

Det jeg kanskje heller ville tenkt på til høsten, var at man går med det på en litt "pen" måte.

Med det mener jeg at man bør passe på at jeansen er pen..og likeså støvlettene og at ting er satt sammens riktig.

Det som var STYGT forrige sesong, var når det ble satt sammen i hytt og pine, slitte støvletter, stygge jeans (som gjerne var for vide i bena etc)

En annen ting forrige sesong, var at man fikk de virkelig høøye støvlettene.

Dette rakk ikke å bli så alle-manns-eie, så det tror jeg er et bra trekk om man liker støvlettene utenpå til høsten og.

Kjør det helt enkelt, med lekre SKINNstøvletter som kommer over kneet, en ny fresch jeans, og en enkel cardigan feks til.

:)

Gjest Thelma :-)
Skrevet

Heter det "støvlene utenpå"?

Jeg for min del har alltid sagt "buksa oppi støvlettene" ... men, men - samme kan det være :fnise:

Skrevet

enig i at buksa har mye å si. det vil jo fortsatt være mye tights og mellomting mellom bukse og tights i motebildet og de må jo nedi støvlettene. tipper mørke jeans nedi høye mørke støvletter holder stand (karl lagerfeldt stilen) mens lyse jeans og lysebrune lave støvletter blir mindre vanlig ;)

Skrevet

Åh, jeg har et par sykt stilige støvletter, og jeg liker ikke skjørt, så jeg er bare nødt til å gå med buksa oppi de, ellers er det jo ingen som ser de! ;)

Skrevet

jeg kommer definitivt til å ha de utenpå buksen i år også, synes det er kjempestilig, og har ikke tenkt å gjemme bort de stilige støvlettene mine ;)

Skrevet

Jeg kommer til å fortsette med det. Fordi jeg liker det - og ikke minst fordi det er praktisk. Slipper våte buksekanter, mye lettere å ta på seg osv.

Håper jeg liker denne trenden lenge, men jeg blir sikkert påvirka etter hvert jeg også dessverre.

(Det er mange støvletter som er til å ha uten på buksene i butikkene ennå har jeg registrert.)

Skrevet

Jeg digger å gå med buksene oppi støvlettene og har ingen planer om å slutte med det - uansett om det er "in" eller ikke...

Dessuten - digg å slippe våte, kalde buksekanter i ruskevær!

:duskedame:

Skrevet

Jeg kommer ikke til å gjøre det da jeg er ganske tykk og ikke kler det, men på de med lange, slanke ben synes jeg det er tøft :)

Skrevet

Likte det veldig godt i fjor, og syntes det så veldig bra ut da! Er kanskje litt mer skeptisk til det i år, av en eller annen merkelig grunn synes jeg ikke at det ser sååå fint ut lenger. Men det er innmari praktisk!! Så kommer kanskje til å bruke det i år og ;)

Skrevet

Det kommer veldig an på både bukse og støvletter om det er kledelig, men jeg har sjelden så god plass i støvlettene at jeg får buksa ned i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...