Gå til innhold

bakfra

Gjest Gjest_gjest_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Mange menn liker å ta jenter bakfra. Hvorfor dette ? Og hvordan skal vi ligge?? Bare på magen , eller i doggi? Lurer veldig altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor menn liker bakfra? Utsikten? Følelsen? For variasjonen sin del? Fordi dama synes det er kjempedigg? Deilig?

Og angående stillingen; det ene er ikke bedre enn det andre, alt til sin tid og lyst....

Skrevet
Mange menn liker å ta jenter bakfra. Hvorfor dette ? Og hvordan skal vi ligge?? Bare på magen , eller i doggi? Lurer veldig altså..

Fordi vi i utgangspunktet er skapt sånn, pattedyr bruker stort sett doggy, - derav navnet.

Du vet, vi menn bruker mye urinstinkt ... hehehehehe

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg liker faktisk også doggie kjempegodt!

Han liker det, for menn er som sagt visuelle og han vil se den gå ut og inn ,og se på rumpa mi tji hi

Skrevet

Typen min liker det fordi han føler han har kontroll.

Og så liker han rumpa mi :fnise:

Skrevet

Jeg spurte kjæresten min rett ut forleden om hvorfor han synes den stillingen er så deilig, og han sa at det klemmer på undersiden av ham, og det er mye deiligere enn når det klemmer på oversiden.

Det er jo en annen vinkel, og han gnir seg liksom mot en annen del av skjedeveggen når jeg står på alle fire, og han bak meg. Ligge på magen funker ikke for oss.

Skrevet

Hvis du lurer på HVORDAN så står de fleste jenter på alle fire og han står på knærne bak, gjerne mellom hennes ben. Hvis du ligger flatt, er det vanskelig for ham å komme til. Da kan det hjelpe med en stor pute.

Skrevet

Fordi dere damer har så flotte romper vel....

Satyr

• 5 uker senere...
Skrevet

Å kjøre doggy er det beste!

Å kjøre kukken inn i fitta bakfra gjør at jeg ser at kukken går ut og inn av den deilige våte fitta! Det er jo bare helt konge :wow:

Skrevet

mmm doggey;) liker alle variantene, på kne, på magen, fra siden osv. for mannen sin del er det vel som andre har nevnt, for syns skyld, nytelse, og kansje den litt dyriske følelen? :sjarmor: tipper doggy føles annerledes for mannen også, i forhold til misjonær feks.?

Skrevet

Det positive med doogy er at jeg slipper å se jenta i øynene mens jeg tar henne.

På samme vis liker jeg ikke at jenta vil ha blikk-kontakt mens hun suger meg.

Deilig og upersonlig :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Det positive med doogy er at jeg slipper å se jenta i øynene mens jeg tar henne.

På samme vis liker jeg ikke at jenta vil ha blikk-kontakt mens hun suger meg.

Deilig og upersonlig :)

Jeg liker veldig godt å se personen i øynene når jeg har sex. Så deilig å se han nyte og det trenger ikke å være bare for at jeg er glad i han.Men for at det er opphissende å se dem i øynene når vi har sex og også når jeg suger ;)

Skrevet

Bakfra gir en helt annen opplevelse og mange muligheter!

Synes jeg blir "berørt" på en mer pirrende måte når jeg blir tatt bakfra. Og man kan variere med hvor høyt jeg har rumpa, hvor mye jeg skrever... Og han har mye friere bruk av hendene...

Deilig, deilig, deilig.....

Skrevet

En blanding av magen og alle fire, bruker vi. Altså, ligg på knærne, men bruk albuene istedenfor håndflatene, da kommer han enda dypere inn også, og det føles dritnam!

Skrevet

Vi er veldig glade i bakfra, han kommer dypt inn og kan ta meg hardt og fort! Deilig..

Vi pleier som oftest å gjøre det i senga, meg på kne med albuene i senga istedet for hendene - da kommer han mye dypere og vinkelen blir bedre. Vi er også fornøyde med meg på kne og hendene bundet bak ryggen, da blir vinkelen endret igjen. Eller så ligger jeg på magen med stjerten høyt opp, mine ben utenfor hans. Eller vi gjør det stående - lett å gjøre hvor som helst når man vil ha en kjapp en - på et toalett eller i skogen? Og når vi er late om kveldene "spooner" vi ofte - liggende på siden.

Alt til sin tid! :)

Skrevet

Mannen min liker best doggy fordi da får han bedre tak!! Ligger han opp meg i misjonær får han liksom ikke samme feste i madrassen om dere skjønner...

Jeg liker det best fordi jeg får best orgasmer da. Han treffer et punkt når jeg har rompa i været som han aldri treffer i andre stillinger. Deilig er det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...