Grooo Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Skal stryke på en logo på noen t-skjorter, og fikk noen slike stryke-fotopapir-greier av en kompis. Men han sa ikke noe om på hvor mye og hvor lenge jeg skal styrke... Noen som har erfaring? Sikkert forskjellig fra papir til papir, men kanskje noen kan gi meg en idé om noe som kan funke?!? Får naturligvis ikke tak i han jeg fikk det av, og må få gjort det i kveld. Bare stryke til det slipper fra papiret? Stryke en stund til for å herde? Eller ødelegger jeg mer da kanskje?
Chiquita Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Noe tid på dette vet jeg ikke. Jeg har bare strøket til papiret har sluppet. Men vær obs på at det ikke kan gjøres på et vanlig strykebrett - underlaget må være HARDT (i allefall med de papir-typene jeg har brukt)
Grooo Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Hm, jasså!?!?! Får dra fram silikon bakeunderlaget og stryke på det da...
Chiquita Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Ja, det fungerer sikkert. Selv bruker jeg en skjærefjøl i tre til slikt arbeid ;-)
Gjest frua Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 det skal strykes 3 minutter. opp og ned fram og tilbake. Jernet skal ikke ligge i ro! Lykke til.
Grooo Skrevet 19. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2007 Det ble veldig bra, så gjenstår det bare å se hvor mange vask det tåler...
Gjest frua Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Mitt holder ihverfall veldig bra! 60 grader og tørketrommel, ingen problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå