Gå til innhold

Mineral sminke på tørr hud ?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Jeg har normal til fet hud..noen kviser iblant og en del sorte prikker/hudormer.

Har bestemt meg for å prøve mineral sminke, men jeg er litt tørr i kinnene, på haka og på nesa så det ser litt malt ut om jeg bruker sminke der:S

Hva gjør dere for å få en bra resultat hvis dere er tørr i huden?? Pleier å skrube det vekk da..men det blir tørt igjen utover dagen. Bruker fuktighetskrem også:/ :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du bør smøre deg med en goood ansiktskrem før du legger på sminken - så den trekker seg godt inn, og "blander" seg, noe som gir et nydelig, naturlig resultat:)

Skrevet

Eneste løsningen er nok å bruke en god fuktighetskrem og la den trekke godt inn før du påfører mineralsminken. Jeg har selv samme type hud som deg og bruker dr. hauscha ansiktsmelk og everyday minerals, synes resultatet blir ganske bra da. Dersom du har veldig tørr hud så trenger du nok en bedre fuktighetskrem eller behandling og jeg tror nok mineralsminke ikke er det beste før du har fått det under kontroll. Lykke til!

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Takk for svar:) Skal skjekke ut noen bra fuktighets kremer :)

Skrevet

Jeg hadde noen tørre partier i huden tidligere. Etter at jeg begynte med mineralsminke, er ikke huden tørr i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...