Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #121 Skrevet 5. september 2007 Med konstruktiv kritikk mener du positiv da? Jeg synes bildene var vulgære. På grunn av stillingene, blikkene etc. Når det er sagt synes jeg det har vært mye negativ fokus på brudens utseende. Hun ba om formeninger om BILDENE, ikke på sitt utseende. Hvordan kroppen, kjolen og håret hennes ser ut har lite med bildene å gjøre, det ville sett sånn ut selv om hun gikk til en annen fotograf. Samme gjelder sminke, har aldri hørt om en fotograf som sender bruden hjem for å sminke seg fordi hun ikke ser bra nok ut... Men kanskje noe kunne vært gjort fra fotografens side for å dempe blankheten? jeg kan ikke nok om fotografering og bildebehandling til å vite... Dette er altså ok. Men stakkars de som påpeker at sykepleieryrket er et lavstatus yrke for de som ikke kom inn på noe bedre. Kanskje du burde tenke over at noen kanskje finner denne tråden og mange innlegg her sårende, akkurat som du er veldig hårsår på andre områder.
Gjest Britt Banditt Skrevet 5. september 2007 #122 Skrevet 5. september 2007 Så slemme mange av dere er! Hadde dere sagt det samme om dere hadde blitt spurt om hva dere mente om bildet utenfor nettet?
Gjest Vampyra Skrevet 5. september 2007 #123 Skrevet 5. september 2007 Jeg synes bildene var litt "tamme". Jeg synes ikke det var så mye kjemi mellom dere på bildene, mer fokus på kameraet. Det synes tydelig at dere ikke fikk tid til å slappe av å konsentrere dere om hverandre siden brudgommen tok bildene selv. Det er litt synd, ettersom han viser ellers på siden at han er en veldig flink fotograf
Gjest nimbus Skrevet 6. september 2007 #124 Skrevet 6. september 2007 Dette er altså ok. Men stakkars de som påpeker at sykepleieryrket er et lavstatus yrke for de som ikke kom inn på noe bedre. Kanskje du burde tenke over at noen kanskje finner denne tråden og mange innlegg her sårende, akkurat som du er veldig hårsår på andre områder. Øh, hvis det var en kommentar til meg så burde du lese den tråden om sykepleiere en gang til, jeg var av dem som mente det ER et lavstatusyrke, som ikke krever den helt store intellektuelle kapasiteten. Og dessuten er jeg usikker på hva som var så slemt med innlegget mitt?
pinkybride Skrevet 6. september 2007 #125 Skrevet 6. september 2007 (endret) Hvorfor er så mange jenter som har svart i dette innlegget livredde for sminke? Sminke er kun et redskap for å fremheve våre gode sider fra naturen og skjule mindre heldige ting. altså få oss til å se best mulig ut! Det å bruke sminke synes jeg er feminint og får oss til å se fresh ut. Synes jenter blir så blasse uten sminke. Hvis man ser på franske kvinner er de mye flinkere til å sminke seg en norske jenter nettop fordi så mange jenter går rundt og ser blasse og kjedelige ut fordi de tror det er så flott å se naturlig ut. Er jo kjempemorsomt å prøve seg frem med sminke. Er man god ser det ikke ut som lag på lag heller. Dette innlegget har ikke noe med bildene å gjøre men en komentar til komentarene. JA TIL MER SMINKEDE JENTER!!!! hihi Lurer bare på en ting hvordan kom sykepleieryrket inn i denne debatten? Virker som man går litt utover det som var tema men... Endret 6. september 2007 av pinkybride
Gjest Gjest_bente_* Skrevet 7. september 2007 #126 Skrevet 7. september 2007 Litt fordi den var søt, men også fordi jeg blir provosert når folk sier jeg er ond som sier at bruden er stygg når jeg ikke har sagt det Bare at hun er stygg uten sminke!? Hvor er logikken? Og hvor er moderatorene? Eier dere som kritisere usakelig ikke skam? Hadde dere virkelig utalt dere slik om noen spurte dere direkte om bildene sine? Eller er det bare ok å gi noen huden full når man kan gjemme seg bak KG-nicket sitt? Tenker dere overhode ikke på hvordan slike kommentarer oppleves?
Gjest Skrevet 7. september 2007 #127 Skrevet 7. september 2007 Bare at hun er stygg uten sminke!? Hvor er logikken? Og hvor er moderatorene?Eier dere som kritisere usakelig ikke skam? Gjetter jeg at du mener de som komentere sminkingen som usakelige? Jeg og sikkert en del andre her komenterer ikke sminken fordi det er sminke på den måten, men rett og slett fordi pudder ikke gjør huden så blank og unaturlig.. Selv kommer jeg på ingen vis til å sminke meg når jeg gifter meg. Men pudder er nødvendig for å ikke se ut som en gjenstand som skinner på bildene. Det gjør det faktisk mer unaturlig..
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #128 Skrevet 7. september 2007 men rett og slett fordi pudder ikke gjør huden så blank og unaturlig.. Å klaske på noe så unaturlig som pudder gjør huden naturlig? Noen vet tydligvis ikke hva naturlig betyr.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #129 Skrevet 7. september 2007 Må man virkelig bruke sminke? Det fineste er jo det som er naturlig og så lenge hun er pen uten sminke er vel det greit. Når det er sagt så mener de fleste menn at jenter er penest uten sminke. Ikke noe er støggere enn lag på lag med makeupkrem, pudder, rouge, øyenskygge og en sterk kajal og knall leppestift Dét er støgt det *grøss* Uansett lag på lag med sminke eller bare litt, så er det naturlige det peneste så sant man ikke ser dausjuk ut uten sminke da. Har merket meg jenter som har så mye sminke at de blir ugjennkjennelig uten sminke! Noen tørr ikke vise seg ute uten sminke og da har det gått for langt. Leser her at noen skriver at bruden ikke hadde sminket bena Er det virkelig noen vits i å prøve å se ut som en annen enn dem man er? Det er som i dyreverdene: Hanndyra er alltid penere enn hunndyra - og sånn er det jaggu når det gjelder mennesker også! Gutta kan se flotte ut uten sminke, men det er sjelden vi ser en jente som er naturlig flott, de må fake seg fine de Hva vet vi om hun har tatt bilder både med og uten sminke? Vet vi noe om det? Hilsen mann Hvis man kan d grunnleggende innen makeup, vet man at å sminke seg ikke handler om å legge på lag på lag osv, men derimot om å fremheve de trekkene man allerede har! For å se litt freshere ut! Jeg synes personlig at alle damer bør bruke litt naturlig sminke! Alle jeg kjenner ser mye freshere ut med en gang de får på seg litt. Uten sminke blir d litt dødt og trist!! Og for å si d sånn, mannen min synes jeg er nydelig uansett, men ekstra fin med sminken på!
Furstina Skrevet 7. september 2007 #130 Skrevet 7. september 2007 Tråden rydded. Kommentarer på moderering tas på Ris&Ros /Furstina (moderator)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #131 Skrevet 7. september 2007 Å klaske på noe så unaturlig som pudder gjør huden naturlig? Noen vet tydligvis ikke hva naturlig betyr. Veldig få personer har naturlig blank hud, dermed vil faktisk pudder gjøre at man ser ut som man ser ut i virkeligheten..
Gjest Vampyra Skrevet 7. september 2007 #132 Skrevet 7. september 2007 Kan man ikke dele denne tråden? Jeg tipper TS er svært lite interessert i å lese om alle sminkemeningene folk har. Hun har spurt om synspunkter på bildene, ikke sminken.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #133 Skrevet 7. september 2007 Kan man ikke dele denne tråden? Jeg tipper TS er svært lite interessert i å lese om alle sminkemeningene folk har. Hun har spurt om synspunkter på bildene, ikke sminken. De synes visst nok at dette er helt ok. Enig med deg Vampyra, synes det er en fullstenig unødvenig avsporing som burde deles inn i en egen tråd.
Gjest Gjest_Fotografen_* Skrevet 8. september 2007 #134 Skrevet 8. september 2007 Å klaske på noe så unaturlig som pudder gjør huden naturlig? Noen vet tydligvis ikke hva naturlig betyr. Det er bra du ikke skrev dette som innlogget, for her tråkket du skikkelig i salaten I et fotostudio MÅ man pudre ansikt, hender og andre kroppsdeler som synes. Dette fordi det sterke lyset man bruker under fotograferingen ellers vil gjøre at all hud blir blank. SÅ her snakker du om ting du ikke har peiling på I dette tilfellet var brudgommen fotograf, hvis han hadde sovet litt mer den natten hadde han kanskje husket å minne sin brud på at hun faktisk må pudre seg. Iallfall om han er en proff fotograf
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2007 #135 Skrevet 8. september 2007 Kan man ikke dele denne tråden? Jeg tipper TS er svært lite interessert i å lese om alle sminkemeningene folk har. Hun har spurt om synspunkter på bildene, ikke sminken. Nå svarer du dumt, det er ikke sminken som sådan som diskuteres, men at kriterioene for at et godt brudebilde ikke var tilstede. Og der er faktisk den manglende pudringen en svæårt viktig del. Pudder er en rekvisitt i et fotostudio. Har man ikek pudder kan man heller ikke bruke blitz...
Tabris Skrevet 8. september 2007 #136 Skrevet 8. september 2007 Hvorvidt bildene er min smak eller ikke er sånn sett irrelevant da det ikke er meg det er bilde av eller jeg som skal ha dem. Men synes det er flott at dere har valgt noe personlig fremfor en "ferdig pakke". I tillegg synes jeg det er flott at du ikke har sminke. Det har ikke mannen heller, og det er det ingen som reagerer på. Hva er det med kvinners utseende som gjør at hun må ha sminke?! (Og jeg syntes kjendisene var penest uten sminke).
PippiBrud Skrevet 8. september 2007 #137 Skrevet 8. september 2007 Annerledes, men fine. Liker bilde nr 2 av dere! Og så modig du er som tør å bruke en utradisjonel brudekjole!!! Det er godt å se at ikke alle følger strømmen. Selv kommer jeg til å være en veldig tradisjonell brud, og vi skal ha utebilder hvis det er fint vær...
Gjest Ivankah Skrevet 13. oktober 2007 #138 Skrevet 13. oktober 2007 Huff, det er utrolig pinlig å lese hvor usaklige og ufine mange av tilbakemeldingene, får litt følelsen av at det er mange bitre kaffekjerringer der ute fulle av mindreverdighetskomplekser. Det er helt feil fokus her, det er bildene ts ba om tilbakemelding på, ikke utseendet sitt, og da bør folk kunne være så oppegående at de forstår og respekterer dette! Jeg likte bildene deres svært godt, de var veldig freshe, men dere er unge og vakre nok til at det fungerer. Det eneste jeg synes var litt synd, var at bakgrunnen "forsvant" litt, hadde vært veldig flott om det hadde vært en steinvegg eller gang bak. Det er utrolig utfordrende å ta bilder av seg selv, men synes likevel at bilde 1 og 4 klarte å fange den gode stemningen mellom dere. Veldig vakkert! Så at det var mange flotte bilder i portofolioen, synes det var veldig god komposisjon på mange av naturbildene, særlig på naturserien. Ellers synes jeg at fotografen har et godt øye for detaljer og fargesamensetninger, men ser at han også kan utvikle seg på noen områder, og det er helt naturlig når man nettopp er begynt. Mine favoritter var bildet av deg i s/h med fargede øyne og bilde 42 av dere, det siste var helt fantastisk flott tatt!! Hadde det ikke vært for at jeg bodde i Oslo, ville jeg bestilt time for fotografering her asap.
Gjest Linn24 Skrevet 13. oktober 2007 #139 Skrevet 13. oktober 2007 TIL ALLE SOM KRITISERER BRUDEN ANG SMINKE OSV... unnskyld meg her altså, men sånn som dere holder på her inne går ikke ann!!!!!!! har dere tenkt på at det er sårende???? virker ikke som dere bryr dere det grannet, eller har noen medfølelse ovenfor andre i det hele tatt. jeg blir rett å slett flau på deres vegne. dere er kanskje helt perfekte dere? uansett, jeg syntes hun er utrolig søt. frisk i kinnene er hun også. utrolig stilig med den hodepynten, og kjolen var flott. bare perfekt. og fine bilder var det.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #140 Skrevet 14. oktober 2007 TIL ALLE SOM KRITISERER BRUDEN ANG SMINKE OSV... unnskyld meg her altså, men sånn som dere holder på her inne går ikke ann!!!!!!! har dere tenkt på at det er sårende???? virker ikke som dere bryr dere det grannet, eller har noen medfølelse ovenfor andre i det hele tatt. jeg blir rett å slett flau på deres vegne. dere er kanskje helt perfekte dere? uansett, jeg syntes hun er utrolig søt. frisk i kinnene er hun også. utrolig stilig med den hodepynten, og kjolen var flott. bare perfekt. og fine bilder var det. Jeg synes det er enda mer oppsiktvekkende at nazi-moderatorenen synes det er helt greit at Yocat blir uthengt og mobbet på denne måten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå