Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #101 Skrevet 4. september 2007 Men nå må dere skjønne at det er da ikke noe personagnrep på bruden! Bildene blir ødelagt fordi hun ikke har noe sminke på seg, ikke fordi hun er stygg! Jeg vil gjerne vite hvor mange der ute (både kvinner og menn) som med hånden på hjertet kan si at disse kvinnene er penest på bildene uten sminke: http://www.youtube.com/watch?v=RokIWzt5YLw Man trenger jo ikke legge "lag på lag" og knall rød leppestift om man skal sminke seg, men de fleste av oss trenger et lag lett make up, spesielt når det er snakk om fotografering.
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 4. september 2007 #102 Skrevet 4. september 2007 Er helt sjokkert over hva som får lov til å bli stående her på KG .. ellers så sletter de jo over en lav sko. Synes det var flott og naturlige bilder .. men så har jo aldri jeg sett vitsen med oppstylta brudebilder hvor man knapt ser hvordan de ser ut i virkeligheten. Nå har jeg ganske utradisjonelle brudebilder selv - for meg var det helt avgjørende at jeg ikke skulle ha et tradisjonelt bryllup, klær og bilder. Og når jeg hører alle de fordømmende "kjerringene" her inne så er jeg ihvertfall veldig glad for at jeg valgte annerledes ... Er det mulig å være så grusomme som enkelte her velger å fremstå? Eller er det bare PC-skjermen som gjør enkelte til sånne uspiselige kritikere .. ? Ikke vet jeg - men jeg vet at jeg mye heller ville hatt et takkekort fra TS enn et fra noen som innerst inne er et surt og fordømmende beist. Et nydelig par var de ..
Gjest fra mann Skrevet 4. september 2007 #103 Skrevet 4. september 2007 Men nå må dere skjønne at det er da ikke noe personagnrep på bruden! Bildene blir ødelagt fordi hun ikke har noe sminke på seg, ikke fordi hun er stygg! Jeg vil gjerne vite hvor mange der ute (både kvinner og menn) som med hånden på hjertet kan si at disse kvinnene er penest på bildene uten sminke: http://www.youtube.com/watch?v=RokIWzt5YLw Man trenger jo ikke legge "lag på lag" og knall rød leppestift om man skal sminke seg, men de fleste av oss trenger et lag lett make up, spesielt når det er snakk om fotografering. Er du jente som ser forjævlig stygg ut uten sminke, isåfall er du bare missunelig! Ikke kom her å si at disse jentene ikke har LAG PÅ LAG med sminke! Noen er til og med helt ugjennkjennelige., det er ikke jentenes fjes vi ser, men vi ser jenter som har sparkla ansiktet med maling! Hvor mange gutter ser vi sånn? Er det ikke noe i det jeg sier at gutter er penere enn jenter? Bruden på bildet var meget fin uten sminke,og det er det faktisk ikke mange som er! Disse såkalte stjernene du viser fram i snutten din ser for jævlige ut. Noen var fine uten, men de fleste så ut som en skygge av seg selv. Les for øvrig tråden min her :http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=291588
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. september 2007 #104 Skrevet 4. september 2007 eh... ikke at jeg er prippen ell no,men jeg ville ikke tatt sike bilder som minne fra mitt bryllup,men ja bildene var annerledes,og utradisjonelle til å ha i en album for dere selv,og ikke på veggen. når det er snakk om fotografen så synes jeg absolutt ikke at bildene i resten av galleriet var så sykt mye å skryte av.. beklager,men det er høyst ordinære bilder..
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #105 Skrevet 4. september 2007 Jeg vil gjerne vite hvor mange der ute (både kvinner og menn) som med hånden på hjertet kan si at disse kvinnene er penest på bildene uten sminke: http://www.youtube.com/watch?v=RokIWzt5YLw Man trenger jo ikke legge "lag på lag" og knall rød leppestift om man skal sminke seg, men de fleste av oss trenger et lag lett make up, spesielt når det er snakk om fotografering. De jentene du ser der er aldeles ikke pene. De blir pene av maling, men naturlig skjønne er dem ikke. Bruden vi snakker om her var naturlig pen. Mitt spørsmål til deg da?Foretrekker du jenter som ser blasse ut uten sminke, eller foretrekker du jenter som er fine uten sminke? Om du hadde gått til sengs med en av de jentene du ser i snutten du har lagt ut, og våknet med samme dama bare at hun er uten sminke! Hadde du med hånden på hjerte ment at hun var pen eller mindre pen i "virkeligheten" da?Virkeligheten=uten sminke=naturlig Jeg er glad jeg slipper å sminke meg pen sånn som disse SÅKALTE SKJØNNHETENE!
Gjest Silmarill Skrevet 4. september 2007 #106 Skrevet 4. september 2007 Vi er førnøyde med bildene selv og dagen var helt fantastisk. .en dag jeg har litt bedre tid forteller jeg alt om det..men først om noen ønsker..sjekk ut yvonne og eric(vi) på mannen min sin hjemmeside på portraits emfphoto Har svart før men svarer igjen til deg og den sjarmerende mannen din Bilde nr.1 og bilde nr.2 er kjempefine Men nå må dere skjønne at det er da ikke noe personagnrep på bruden! Bildene blir ødelagt fordi hun ikke har noe sminke på seg, ikke fordi hun er stygg! Bildene blir vel ikke ødelagte bare fordi hun ikke er sminket opp? Hvorfor bruker du kjefte smiley??? Kanskje du selv ser "ødelagt ut" når du blir tatt bilde av uten sminke, men det gjør altså ikke denne jenta mener nå jeg! De har valgt bildene sånn dem har gjort, og dem ble fine og naturlige. Dette er tydeligvis ikke din stil, og inger tvinger deg til noen gang å gjøre det samme. Enig med dem som sier at det er morsomt å ha litt "ny vri" på brudebildene enn bare de vanlige klassiske! Er helt sjokkert over hva som får lov til å bli stående her på KG .. ellers så sletter de jo over en lav sko. Synes det var flott og naturlige bilder .. men så har jo aldri jeg sett vitsen med oppstylta brudebilder hvor man knapt ser hvordan de ser ut i virkeligheten. Sier det samme som deg gjest Anne, skal jo se hvem det er bilde av også da! Håper trådstarter og mannen hennes har det fint og klarer å heve seg over de mest vulgære svarene her inne
Gjest Blondie65 Skrevet 4. september 2007 #107 Skrevet 4. september 2007 Men nå må dere skjønne at det er da ikke noe personagnrep på bruden! Bildene blir ødelagt fordi hun ikke har noe sminke på seg, ikke fordi hun er stygg! Jeg vil gjerne vite hvor mange der ute (både kvinner og menn) som med hånden på hjertet kan si at disse kvinnene er penest på bildene uten sminke: http://www.youtube.com/watch?v=RokIWzt5YLw Man trenger jo ikke legge "lag på lag" og knall rød leppestift om man skal sminke seg, men de fleste av oss trenger et lag lett make up, spesielt når det er snakk om fotografering. Nå ville jeg svært gjerne ha sett bilder med tilsvarende belysning og andre fototriks uten sminke, istedenfor "uheldige" øyeblikk (ikke en gang uten sminke for flere enn dem) for å ha en realistisk sammenligning. Jeg synes faktisk det er helt utrolig sjåfelt å sammenligne smugfoto med stylede foto for å avgjøre om noen er pen eller ikke. Men dette er jo den vanlige misforståelsen da - nemlig at vi sammenligner oss selv med airbrushede fotoshots og ikke fatter hvordan vi skal bære oss ad for å få cellulittfrie ben og babyhud som stjernene.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #108 Skrevet 4. september 2007 Bildene blir vel ikke ødelagte bare fordi hun ikke er sminket opp? Jo, det synes jeg! Hvorfor bruker du kjefte smiley??? Litt fordi den var søt, men også fordi jeg blir provosert når folk sier jeg er ond som sier at bruden er stygg når jeg ikke har sagt det Kanskje du selv ser "ødelagt ut" når du blir tatt bilde av uten sminke, men det gjør altså ikke denne jenta mener nå jeg! Det mener jeg! Det var det første jeg la merke til! Til og med før jeg la merke til den korte kjolen! (ikke at hun ser ødelagt ut, men at det ødelgger bildene) De har valgt bildene sånn dem har gjort, og dem ble fine og naturlige. Dette er tydeligvis ikke din stil, og inger tvinger deg til noen gang å gjøre det samme. Det som er litt morsomt er at alle sier at bruden har valgt det, til og med bruden selv sier det i ett innlegg. Men i ett annet innlegg sier hun faktisk at pudderet ble gnidd bort pga plagsom knott!
Gjest Gjest_sam_* Skrevet 4. september 2007 #109 Skrevet 4. september 2007 Synes Bildene var supre jeg Men hva vet jeg. jeg er jo bare en mann. Ikke så veldig "vulgære" som "noen" vil ha det til. Da er "Våre" like vulgære. Tøft og se at andre også hadde det GØY hos fotografen ikke bare oss. Når vi tok VÅRE bilder var det fotografen som valgte ut de mest "cornye" og la i boka vår. Og disse bildene var "snapshots" han hadde tatt når vi ikke var helt "med" (trodde jeg hadde en liten pause så jeg satte meg ned på stigtrinnet på bilen. Med flosshatten på Snei og sigar i munnen. på det ene). Videre synes jeg bruden var VAKKER så lukk Leppa igjen dere HYSTERISKE kvinnfolk som mener alle bør sminke seg. Derimot synes jeg ikke brudgommen eller noen av de andre mannfolkene var spesielt vakkre da. Det siste kan jo igjen skyldes at jeg er mann selv da (jaja. Hankjønn i det minste da for de som mener jeg er tøffel ). Men til TS Gratulerer og du var KJEMPEVAKKER. (Ps ikke sladdre til kona mi om at jeg sa du var vakker. Lenge siden jeg SA det til henne sist så det blir bare bråk av sånt vet du ) Mvh og gratulerer sam
Gjest Catwoman Skrevet 5. september 2007 #110 Skrevet 5. september 2007 Jeg synes bildene var fantastisk flotte jeg. Og et veldig pent par var dere. :D
B2B Skrevet 5. september 2007 #111 Skrevet 5. september 2007 Er helt sjokkert over hva som får lov til å bli stående her på KG .. ellers så sletter de jo over en lav sko. Helt enig! Akkurat som jeg er sjokkert over hva folk kan få seg til å skrive. Tøffe bilder synes jeg. Og om man vil sminke seg er vel opp til den enkelte, kanskje dere skulle starte en" Må bruden sminke seg" tråd!!
Gjest Blondie65 Skrevet 5. september 2007 #112 Skrevet 5. september 2007 Helt enig! Akkurat som jeg er sjokkert over hva folk kan få seg til å skrive. Tøffe bilder synes jeg. Og om man vil sminke seg er vel opp til den enkelte, kanskje dere skulle starte en" Må bruden sminke seg" tråd!! Du føler ikke med ... Det er allerede startet en "ben" tråd og en "sminketråd".
-Alvildebrud- Skrevet 5. september 2007 #113 Skrevet 5. september 2007 En utrolig vakker brud, med en enda vakrerer brudgom Synes bildene var veldig annerledes enn hva jeg selv foretrekker, men de er dermed, og til gjengjeld, veldig spesielle og det er vel det de i utgangspunktet var ute etter De oser "lyst" Alt i alt synes jeg de er tøffe!
Gjest Faenheller Skrevet 5. september 2007 #114 Skrevet 5. september 2007 (endret) qwe. Endret 6. september 2007 av Faen heller
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #115 Skrevet 5. september 2007 spesielt valg av bilder. jeg synes de var kjempefine, men jeg ville nok selv hatt et tradisjonelt vanlig kjedelig bryllupsbilde i tillegg ellers skal mannen din ha ros for bildene! jeg måtte jo innom de andre også jeg da. han er virkelig flink fotograf kan du hilse han og si. og så fine smølabilder da. fins ikke finere solnedganger enn på smøla!!og gratulerer btw Helt enig! Bildene fra Smøla var utrolig vakre... men så er jo øya vakker også da... Og gratulerer! Spennende, utradisjonelle bilder...
Gjest Faenheller Skrevet 5. september 2007 #116 Skrevet 5. september 2007 Synes Bildene var supre jeg Men hva vet jeg. jeg er jo bare en mann. Ikke så veldig "vulgære" som "noen" vil ha det til. Da er "Våre" like vulgære. Tøft og se at andre også hadde det GØY hos fotografen ikke bare oss. Når vi tok VÅRE bilder var det fotografen som valgte ut de mest "cornye" og la i boka vår. Og disse bildene var "snapshots" han hadde tatt når vi ikke var helt "med" (trodde jeg hadde en liten pause så jeg satte meg ned på stigtrinnet på bilen. Med flosshatten på Snei og sigar i munnen. på det ene). Videre synes jeg bruden var VAKKER så lukk Leppa igjen dere HYSTERISKE kvinnfolk som mener alle bør sminke seg. Derimot synes jeg ikke brudgommen eller noen av de andre mannfolkene var spesielt vakkre da. Det siste kan jo igjen skyldes at jeg er mann selv da (jaja. Hankjønn i det minste da for de som mener jeg er tøffel ). Men til TS Gratulerer og du var KJEMPEVAKKER. (Ps ikke sladdre til kona mi om at jeg sa du var vakker. Lenge siden jeg SA det til henne sist så det blir bare bråk av sånt vet du ) Mvh og gratulerer sam Ytterst merkelig innlegg...
Gjest Faenheller Skrevet 5. september 2007 #117 Skrevet 5. september 2007 (endret) wq Endret 6. september 2007 av Faen heller
Gjest ny gjest Skrevet 5. september 2007 #118 Skrevet 5. september 2007 Det at bildene er litt "dampende" var vel meningen, og hvorfor ikke ha noen slike bilder i tillegg til takkekortbildet? Ellers synes jeg at du er litt sammenkrøket i kroppen, noe som ødelegger litt for bildene.
Gjest nimbus Skrevet 5. september 2007 #119 Skrevet 5. september 2007 (endret) TUSEN TAKK TIL ALLE SOM HAR KOMMET MED KONSTRUKTIV KRITIKK!!! Til alle dere andre som tydeligvis tror dere er guds gave til alle menn...ha et fantastisk vakkert, lidenskapelig, impulsivt og deilig romantisk liv...måtte dere leve evig med alle deres finesser Med konstruktiv kritikk mener du positiv da? Jeg synes bildene var vulgære. På grunn av stillingene, blikkene etc. Når det er sagt synes jeg det har vært mye negativ fokus på brudens utseende. Hun ba om formeninger om BILDENE, ikke på sitt utseende. Hvordan kroppen, kjolen og håret hennes ser ut har lite med bildene å gjøre, det ville sett sånn ut selv om hun gikk til en annen fotograf. Samme gjelder sminke, har aldri hørt om en fotograf som sender bruden hjem for å sminke seg fordi hun ikke ser bra nok ut... Men kanskje noe kunne vært gjort fra fotografens side for å dempe blankheten? jeg kan ikke nok om fotografering og bildebehandling til å vite... Endret 5. september 2007 av nimbus
Gjest Gjest_sam_* Skrevet 5. september 2007 #120 Skrevet 5. september 2007 Ytterst merkelig innlegg... Enda Mer mystisk svar Rota meg bare inn her fra ris og ros tråden jeg. Har vel F£$@n meg ikke peil på slikt noe jeg vel. Synes bare det var Fine og greie bilder. Om posering og sminke driter jeg vel en lang vei i hva andre liker. Vet bare at hvis TS bilder blir utsatt for så stor kritikk. Så hadde vel KG kræsja hvis jeg la ut våre . Og kona mi var sminka. Ærbødig vennlig hilsen [den som ikke har den minste forstand på bryllup bortsett fra og møte opp. Og en gang fikk beskjed om å svare JA uansett hva presten spurte om] <ellers kjent som> sam Ps. folk kan tro hva de vil formine del er like bli for det jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå