Gå til innhold

VI HAR GIFTET OSS.11.08.07

Fremhevede innlegg

Skrevet
Du spurte om våres mening.. ikke ta det så ille opp da. Vi er alle forskjellige :jepp:

Helt enig. Ber du om en tilbakemelding, så får du pinadø tåle å høre at ikke alle er enig med deg. Syntes HI er vel så barnslig som mange andre her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
TUSEN TAKK TIL ALLE SOM HAR KOMMET MED KONSTRUKTIV KRITIKK!!!

Til alle dere andre som tydeligvis tror dere er guds gave til alle menn...ha et fantastisk vakkert, lidenskapelig, impulsivt og deilig romantisk liv...måtte dere leve evig med alle deres finesser :hoho:

Bra det ikke virker som du har tatt det hele altfor tungt. Synes det er mange som burde skamme seg for sine utalelser her!!

Grattis som nygift enda en gang, og heldiggris som får feire enda en gang på Fillipnene:)

Gjest nextlife
Skrevet (endret)
Vi er førnøyde med bildene selv og dagen var helt fantastisk. :bryllup:

emfphoto

(Litt på siden av tråden)

Huff, har lest gjennom hele tråden her , og det er mye stygt, altså.

Kvinne er kvinne verst, er det ikke det det heter? :rope:

Du ber om synspunkter på bildene , og får i bøtter og spann med skittent hår, kåte blikk, fete lår og flisete hårtupper, fysj og fysj. :nei:

Du er tydeligvis ei tøff jente, kanskje ikke helt prinsessebrud-typen, og det synes jeg bildene dine gjenspeiler. Ser for meg at ditt hovedfokus på bryllupsdagen var kjærligheten mellom dere to :love: og feiring av dette sammen med mennesker dere er glad i, IKKE "ego-prinsesse" for en dag. Har jeg rett eller galt?

Når man leser trådene her inne virker det som om enkelt bruder har glemt kjærligheten, og feiringen av denne.

Så, bildene : Etter mitt syn er det naturlige, talende bilder, som faktisk sier noe om relasjonene, og jeg regner med det er det dere vil oppnå. Synes bilde nr 1 og 6 var penest, men jeg vet ikke hvorfor, de bare tiltalte meg. :sjenert:

Endret av nextlife
Skrevet
Helt enig. Ber du om en tilbakemelding, så får du pinadø tåle å høre at ikke alle er enig med deg. Syntes HI er vel så barnslig som mange andre her inne.

men man bør da òg kunne forvente at folk ikke kommenterer lår og sminke? dèt har jo ingenting med bilde-oppsett å gjøre.

at noen sier "nei, jeg synes det ble for dristig, for utradisjonelt, osv osv", er jo noe helt annet enn at folk henger seg opp i utseendet til de fotograferte... forøvrig er jo begge helt klart pene mennesker, så noen føler vel for å dra dem litt ned, da.

Skrevet

tusen takk :) endelig noen som skjønner hva jeg mener.

Jeg er jo såpass voksen at jeg skjønner og respekterer negativ kritikk, det er jo noe man vokser og lærer på. Det er noe helt annet når enkelte begynner å gå inn for å tråkke på meg. Dette syntes jeg rett å slett var ufint og grusomt nedverdigende, det er ikke mye jeg får gjort med mitt utseende.

Men bildene var jo det vi ville ha kritikk på, vi hadde forøvrig en fantastisk bryllupsdag. Å dere har helt rett i at det er mye kjærlighet her.. :love: , å det er jo tydeligvis noen som synes det er helt greit å tråkke på andre. Men tusen takk igjen til alle dere som har gitt konstruktiv kritikk :)

Skrevet
men man bør da òg kunne forvente at folk ikke kommenterer lår og sminke? dèt har jo ingenting med bilde-oppsett å gjøre.

at noen sier "nei, jeg synes det ble for dristig, for utradisjonelt, osv osv", er jo noe helt annet enn at folk henger seg opp i utseendet til de fotograferte... forøvrig er jo begge helt klart pene mennesker, så noen føler vel for å dra dem litt ned, da.

Hvis du har lest hele tråden, så ser du at jeg i et tidligere innlegg er helt enig med deg. Men jeg syntes ikke HI opptrår spesielt mye bedre i innleggene sine. Jeg skjønner at det ikke er spesielt kult å høre at mange direkte misliker bryllupsbildene, men da mener jeg faktisk det er bedre å bite seg i det, enn å svare nebbete og ufint tilbake. Jeg tror dessverre at man må regne med at kommentarer i et åpent forum, ikke alltid bærer preg av normal folkeskikk. Men nå det er sagt, forsvarer jeg selvsagt ikke denne type oppførsel. Derfor la jeg inn innlegget lengre oppe.

Skrevet
:ler: Ærlig talt, at du selv er journalist har liten betydning for din kompetanse til å uttale deg. Og det sier jeg ikke fordi jeg er uenig med dge, men du har altså ingen faglig tyngde for å uttale deg. Bildene er amatørmessige, og det lyser kåthet av objektene - noe som blir feil på et bryllupsfoto. Og gjett hva: Jeg er selv bryllupsfotograf...

Hei, ektemannen her...

Du som bryllups fotograf bør vite at man alltid skal tenke utenfor boksen. Hvor blir det av spenningen med bilder hvis vi alle skal følge en norm.

Du sier du er bryllupsfotograf, og dermed burde klart dette bedre. Vis gjerne eksempel på hvordan du ville ha løst situasjonen. Som du ser så var det bekkmørkt når bildene ble tatt. Belysning var kun med key og fill light. Jeg ønsket ingen sterke skygger på bildene, og derfor hadde jeg ikke rimlight. . Man kompanserer alltid på best mulig måte når man mangler lys. Dessverre var det ikke tid til å ta det tidligere.

Ser gjerne på hva du har å presantere av bryllupsfoto. Kanskje jeg kan lære noe av deg. :regn:

Skrevet
Hvis du har lest hele tråden, så ser du at jeg i et tidligere innlegg er helt enig med deg. Men jeg syntes ikke HI opptrår spesielt mye bedre i innleggene sine. Jeg skjønner at det ikke er spesielt kult å høre at mange direkte misliker bryllupsbildene, men da mener jeg faktisk det er bedre å bite seg i det, enn å svare nebbete og ufint tilbake. Jeg tror dessverre at man må regne med at kommentarer i et åpent forum, ikke alltid bærer preg av normal folkeskikk. Men nå det er sagt, forsvarer jeg selvsagt ikke denne type oppførsel. Derfor la jeg inn innlegget lengre oppe.

jada, jeg er enig med deg, og jeg har lest hele tråden.

innlegget mitt var ikke ment som et direkte svar til deg, men som en slags fortsettelse på ditt innlegg.

type: man må nok regne med kritikk, men det bør absolutt gå en grense for hva som er greit å kritisere.

Skrevet
type: man må nok regne med kritikk, men det bør absolutt gå en grense for hva som er greit å kritisere.

Helt enig. Har fullt med i tråden og har hatt lyst til å poste et innlegg, men det har liksom blitt med tanken... Hva skal man si, liksom? Enkelte burde ta en runde med seg selv (deriblant en titt i speilet) og tenke over hvordan de ordlegger seg neste gang.

Stakkars brud!

Greit nok, jeg synes bildene i og for seg var fine, men kanskje litt for "spreke" etter min smak. Bruden hadde nok sikkert på sin side funnet våre fremtidige bilder ganske så "tamme". De som kjenner dere synes nok at bildene er veldig "dere" og det er jo det viktige! Dere er jo uansett et flott brudepar (inkludert flotte ben på bruden!)!

Klem

Betsy.

Skrevet

Vil ikke fornæme men er helt enig i at de var vulgære. Så jo ut som dere holder på med noe. Man skal være ganske sexfiksert hvis man vil at brudebildene skal se sånn ut. Rett og slett "billig". Sånne bilder kan man ta for seg selv på bryllupsnatten og ha for seg selv, men ikke som brudebilder, takkekort osv. Synes det var meget spesielt og harry. Men så lenge dere kan stå for det er jo det flott :)

Skrevet

Bildene ble jo tattt dagen etter bryllupet derfor ikke så mye sminke.

Disse bildene var jo bare noen av få bilder, så de klassiske kjedelige er nok tatt men ikke med her.

Skrevet
Bildene ble jo tattt dagen etter bryllupet derfor ikke så mye sminke.

Så hvorfor kjole?

Skrevet
Så jo ut som dere holder på med noe. Man skal være ganske sexfiksert hvis man vil at brudebildene skal se sånn ut.
Man skal være ganske sexfiksert hvis man klarer å tro at de 'holder på med noe' ut fra de bildene.
Skrevet
Så hvorfor kjole?

Hvor ofte får man knipset seg selv med brudekjole?

Det er jo litt stilig å ha noen klassisk kjedelige som henges på veggen og sendes som takkekort, og noen litt mere vågale med brudestasen på til privatalbumet?

Er det ikke?

Gjest ny gjest
Skrevet
Det er jo litt stilig å ha noen klassisk kjedelige som henges på veggen og sendes som takkekort, og noen litt mere vågale med brudestasen på til privatalbumet?

Er det ikke?

Helt enig, synes de er spenstige jeg!

Skrevet
Hvor ofte får man knipset seg selv med brudekjole?

Er det ikke?

Helt klart! Men jeg er ikke enig i at man skal droppe sminken og være "naturlig" når man har på seg en sånn kjole. For meg ødelegger det helheten.

Gjest fra en mann
Skrevet
Helt klart! Men jeg er ikke enig i at man skal droppe sminken og være "naturlig" når man har på seg en sånn kjole. For meg ødelegger det helheten.

Må man virkelig bruke sminke? Det fineste er jo det som er naturlig og så lenge hun er pen uten sminke er vel det greit.

Når det er sagt så mener de fleste menn at jenter er penest uten sminke.

Ikke noe er støggere enn lag på lag med makeupkrem, pudder, rouge, øyenskygge og en sterk kajal og knall leppestift

Dét er støgt det *grøss*

Uansett lag på lag med sminke eller bare litt, så er det naturlige det peneste så sant man ikke ser dausjuk ut uten sminke da.

Har merket meg jenter som har så mye sminke at de blir ugjennkjennelig uten sminke! Noen tørr ikke vise seg ute uten sminke og da har det gått for langt.

Leser her at noen skriver at bruden ikke hadde sminket bena :grine: Er det virkelig noen vits i å prøve å se ut som en annen enn dem man er?

Det er som i dyreverdene: Hanndyra er alltid penere enn hunndyra - og sånn er det jaggu når det gjelder mennesker også! Gutta kan se flotte ut uten sminke, men det er sjelden vi ser en jente som er naturlig flott, de må fake seg fine de :cool:

Hva vet vi om hun har tatt bilder både med og uten sminke?

Vet vi noe om det?

Hilsen mann

Gjest Blondie65
Skrevet
Når det er sagt så mener de fleste menn at jenter er penest uten sminke.

Ja denne påstanden hører jeg stadig vekk fra menn gitt. De ser meg rett inn i øynene og så sier de at jeg er så vakker fra naturens side at jeg ikke trenger bruke sminke. Så ser jeg like søtt tilbake på dem og sier "du har ikke ide hva du snakker om".

Er enig i at "naturlig look" er det peneste på de aller fleste - dvs. at man har sminket seg for å se naturlig ut. Ikke alle har trekk fra naturens side som gjør at en kan gå uten sminke og jeg selv er helt klart en av dem som er penest med lett sminke som dekker over urenheter/ujevnheter samt litt farge her og der.

Når det gjelder menn så er det MANGE som godt kunne lært seg helt normalt stell av hud og hår. Sminke på menn er jeg ikke for uten videre, men at en del av dem kunne brukt litt mer enn "old spise" til barberingen og vært freshere på håret OG i klesveien er det liten tvil om.

Skrevet
Må man virkelig bruke sminke? Det fineste er jo det som er naturlig og så lenge hun er pen uten sminke er vel det greit.

Nå er det veldig få som påpeker sminke på den måten du fremstiller det, men sminking ved fotografering er mer normalt enn du tror. Rett og slett fordi uten pudder blir man veldig blank, og det er sjelden noe pent.

Gjest provosert
Skrevet

Jeg synes dere er usakelige og heller burde kikke dere selv i speilet dersom dere synes dere har rett til å kritisere TS ned til minste lille detalj.

Bra at noen går for noe alternativt, men det gir dere ikke rett til å mer eller mindre henge ut noen.

Hvordan hadde dere taklet det om noen skrev slik om deres bryllupsbilder og deg som det blir gjort her.

Jeg hadde i allefall blitt veldig lei meg, noe jeg også tror TS har blitt siden hun har brukt mannen sin til å ta henne i forsvar.

Ille at ikke denne tråden ryddes, moderatorene er jo vanligvis utrolig strenge på sensuren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...