Gå til innhold

VI HAR GIFTET OSS.11.08.07

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer som nygifte :)

Det må være vanskelig å være både fotograf og modell på en gang!

Har du lyst å fortelle om dagen deres?

Med så spesielle klær og bilder hadde dere sikkert et spesielt bryllup også :bryllup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg likte ikke stilen på bryllupsbildene deres, men jeg syns mannen din er en flink fotograf for jeg tittet på endel av de andre bildene også.

Gratulerer som nygifte!!

(Ang sminke: jeg ser at det skinner litt, men syns ikke det var så ille som noen skal ha det til. Men det var en av tingene jeg la vekt på v min sminke. Jeg ser absolutt ikke ut som en sminkedokke...ser faktisk mindre sminket ut enn vanlig...men huden ser veldig matt og fin ut :) Bare sånn litt off topic :) )

Endret av *Emma*
Skrevet

Nå er jeg mer av den tradisjonelle typen, så disse bildene falt ikke i smak hos meg. Ble for vulgært, men om du har strømper, pudder o.l er opp til deg syns jeg :) Gratulerer som nygifte!

Skrevet (endret)

Grattis!!

1 bilde var ganske bra, men synes ikke helt at det fanger kjemien deres skikkelig. Men det er jo sikkert nesten umulig dersom din mann også tar bildene.

Den andre bryllupsbildene av dere var ikke helt min smak, dere ser kåte ut på nr 2, og synes ikke de har noe kjemi.

Men jeg synes mannen din har tatt en masse andre kjempe flotte bilder av deg (og andre) som ligger under portrett.

For dere er et pent par og bilde ideene var spennede, synes bare ikke at det funka helt.

Husk at det er hva dere mener som betyr noe!!

Kul kjole....

Endret av vimse
Skrevet (endret)

Pent par!

Jeg likte det første bildet godt!

Endret av vimse
Skrevet (endret)

Jeg synes bildene var fine, jobber som journalist/fotograf selv, og jeg likte bildene godt. :)

Endret av vimse
Gjest tomat Mina
Skrevet

Hei og gratulerer så mye. :smilyblomst:

Jeg syns både du og din mann er kjempefine!

Det bildet jeg likte best av dere to sammen var det første bildet.

De andre bildene var litt spesielle, men det var vel det som var meningen også fra deres side.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg synes bildene av naturlige og det var flott med noe som ikke var så oppstyltet som det ofte er på slike bilder.

Har også sett i gjennom de andre bildene på hjemmesiden og det var mye flott.

Vanskelig å fotografere i det lyset som var på brudebildene, og spesielt når man er både foran og bak kamera på samme tid.

Jeg blir litt provosert over kommentarene som går på ditt valg av sminke, kjole og dine bein. Jeg tenkte verken over beina dine eller sminken din når jeg så på bildene, men tenkte at kjolen og positurene viser at du er en invidualist som liker å gjøre ting litt anderledes. Det har jeg utrolig respekt for. Så får disse som mener at usminkede bein som ikke er "Paris Hilton-stylter" tenke og mene sitt.

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg likte godt bilde nr 3 jeg, utradisjonelt, med tydelig nærhet mellom dere som de som kjenner dere sikkert vil kjenne igjen.

Dessuten syns jeg det var fint at du var litt skinnende i ansiktet, syns det gjorde at du så frisk og naturlig ut.

Skrevet
Vi er førnøyde med bildene selv og dagen var helt fantastisk. :bryllup: .en dag jeg har litt bedre tid forteller jeg alt om det..men først om noen ønsker..sjekk ut yvonne og eric(vi) på mannen min sin hjemmeside :) på portraits

emfphoto

Er det bildene hvor du sitter over skrevs på han? Da synes jeg bildene er fryktelig vulgære til å være brudebilder.

Gjest Silmarill
Skrevet
Er det bildene hvor du sitter over skrevs på han? Da synes jeg bildene er fryktelig vulgære til å være brudebilder.

:forvirra: kan du ikke si det på en penere måte enn det om du syns det! Bildene er fra hennes store dag!

Syns de var harry...

Hva er egentlig galt med å være harry? Har aldri skjønt det jeg :klø:

-------

Bildene var fine og dere begge er to nydelige mennesker som det lyser ekte kjærlighet ut fra! Ser så tydelig at dere er glad i hverandre :hjerter:

Likte alle bildene på hver sin måte, men holder en knapp på bilde nr.1 - Gratulerer som gifte :bryllup:

Så morsomt at dere skal ha et bryllup i Filipinene også da :klemmer: (leste hjemmesiden din skjønner du ;) )

Skrevet

Syns det er kjempe bra at noen tør å være annerledes jeg! Er litt lei av de tradisjonelle; se hvor perfekte vi er-bildene...

Bedre å gjøre det litt personlig også..

Skrevet
Syns det er kjempe bra at noen tør å være annerledes jeg! Er litt lei av de tradisjonelle; se hvor perfekte vi er-bildene...

Bedre å gjøre det litt personlig også..

Enig, syns det var veldig stilige bilder. Og det er kjekt at noen tør gjøre noe annet enn det som er vanlig. Vet ikke helt om jeg ville sendt de ut som takkekort bilde, men kunne godt hatt noen sånne bilder i tillegg til de vanlige.. :)

Skrevet
Jeg synes bildene var fine, jobber som journalist/fotograf selv, og jeg likte bildene godt. :)

:ler: Ærlig talt, at du selv er journalist har liten betydning for din kompetanse til å uttale deg. Og det sier jeg ikke fordi jeg er uenig med dge, men du har altså ingen faglig tyngde for å uttale deg. Bildene er amatørmessige, og det lyser kåthet av objektene - noe som blir feil på et bryllupsfoto. Og gjett hva: Jeg er selv bryllupsfotograf...

Skrevet
:forvirra: kan du ikke si det på en penere måte enn det om du syns det! Bildene er fra hennes store dag!

Hvordan jeg kan si noe sånt? Hun SPØR jo hva folk synesw om bildene! Og jeg svarer at jeg synes de er vulgære. Finn deg i det silmarill....

Skrevet

TS: Synes ikke noe om uttrykket i bildene, det ble litt for mange kåte blikk og alternative stillinger :-) Men mannen din har veldig gode bilder på nettsiden sin, og bildene av det hvite og afrikanske paret er bare helt rå!

Skrevet
:ler: Ærlig talt, at du selv er journalist har liten betydning for din kompetanse til å uttale deg. Og det sier jeg ikke fordi jeg er uenig med dge, men du har altså ingen faglig tyngde for å uttale deg. Bildene er amatørmessige, og det lyser kåthet av objektene - noe som blir feil på et bryllupsfoto. Og gjett hva: Jeg er selv bryllupsfotograf...

fysj så kjedlig, da ville vertfall ikke jeg tatt bilder hos deg, hvis du er så kjedelig..dessuten hadde trådstarter skrevet her tidligere at dette bare var noen av mange..

Å ingenplass står det heller skrevet at de skulle bruke disse som takkekort...

er det mulig å være så snevre??

Jeg gratulerer paret med bryllup å et fantastisk liv sammen.Ikke bry dere om disse folkene her inne. :klemmer:

Gjest annen gjest
Skrevet

Siden du spør, så svarer jeg.

Gratulerer med bryllupet. Bildene er nok spenstige, men ikke med en slik snert at det var bra. Derfor er min personlige mening at jeg helst ville styrt unna slike bilder fra bryllupsdagen.

Dette er ikke ment som kritikk til deg, bena dine eller sminken. Jeg likte rett og slett ikke bildene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...