yvocat Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Vi er førnøyde med bildene selv og dagen var helt fantastisk. .en dag jeg har litt bedre tid forteller jeg alt om det..men først om noen ønsker..sjekk ut yvonne og eric(vi) på mannen min sin hjemmeside på portraits emfphoto
optimera Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Gratulerer! Kjempe fine bilder av et flott brudepar!
Pauline Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Nydelige bilder! De andre bildene var også kjempefine! Gratulerer
Stine66 Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Nydelige bilder!! Spennende med litt mer utfordrende bryllupsbilder også!!
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Fine bilder! Bildet nr 1 av dere var det fineste selvom jeg mener alle bildene var fine GRATULERER!
Catgirl Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Kjempefint! Må si du har stilfull kjole og pynt. Ser mannen din har hvit dress, så min mann er ikke den eneste som giftet seg i hvitt. hehe.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 (endret) Rare bilder.. Syns de er alt for harry. Kjolen er for kort og hva gjør tiaraen nedi panna de? Endret 21. august 2007 av vimse
yvocat Skrevet 20. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. august 2007 Tusen takk for tilbakemeldinger.. Forøvrig så er det mannen min som har tatt bildene for han er fotograf.. så det er ikke lett å sitte både foran og bak kamera. Å bilde nr 6 var han bak kamera. At bildene er rare er nå din sak men vi syns de er kule og utradisjonelle, så vi er nå fornøyde, at jeg gaper mot kameramannen som om jeg har lyst på han det var helt med meningen fordi kameramannen var min mann å ja jeg HADDE lyst på han..hmmm..rart?... Og forøvrig så er det ikke en tiara jeg har på så vet du det å, det er et hodesmykke.. Men du er vel bare sjalu fordi vi er så lykkelige sammen? Uansett ha en fantastisk dag..
Majabeth Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 Fine bilder- utradisjonelle, men fine. Spesielt at mannen er fotografen..Vanskelig å gjennomføre eller gikk det helt fint?
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #12 Skrevet 20. august 2007 Gratulerer! Synes bildene var litt vel vulgære for min smak, men så lenge dere liker dem så er det alt som betyr noe.
Branna Skrevet 20. august 2007 #14 Skrevet 20. august 2007 Må si meg litt enig med gjesten over, jeg synes de var litt vulgære for min smak, men det viktigste er jo at dere selv liker dem. Veldig morsomt i og med at mannen er fotografen, da. Og så er de i hvert fall ikke kjedelige slik mange brudebilder sikkert kan bli.
Frøken eple Skrevet 20. august 2007 #15 Skrevet 20. august 2007 (endret) Må si meg litt enig med gjesten over, jeg synes de var litt vulgære for min smak, men det viktigste er jo at dere selv liker dem. Veldig morsomt i og med at mannen er fotografen, da. Og så er de i hvert fall ikke kjedelige slik mange brudebilder sikkert kan bli. ... og jeg er forsåvidt enig. MEN jeg synes det er kult å ha annerledes bilder, og hvis dere var fornøyd, er det det viktigste. Endret 21. august 2007 av vimse
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #16 Skrevet 20. august 2007 (endret) Jeg synes det er mer enn det at de er vulgære som er feil her... Bruden er blank i huden (dårlig sminket spør du meg), og jeg synes hun burde hatt strømpebukser når hun viser så mye av bena. (ellers burde bena hatt en omgang med sminkekosten de også...) Endret 21. august 2007 av vimse
yvocat Skrevet 20. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 20. august 2007 Fine bilder- utradisjonelle, men fine. Spesielt at mannen er fotografen..Vanskelig å gjennomføre eller gikk det helt fint? Det var ikke så lett å gjennomføre men han gjorde sitt beste,med fjernkontroll..han har fått veldig gode kritikker for disse bildene på bildeforumer, av andre fotografer for sin kreativitet og utradisjonelle valg av bilder. Så er det sånn at vi skal fornye løftene våre i filippinene i januar fordi han er halvt filippinsk og da skal vi ta helt andre bilder igjen
Tinelise Skrevet 20. august 2007 #18 Skrevet 20. august 2007 spesielt valg av bilder. jeg synes de var kjempefine, men jeg ville nok selv hatt et tradisjonelt vanlig kjedelig bryllupsbilde i tillegg ellers skal mannen din ha ros for bildene! jeg måtte jo innom de andre også jeg da. han er virkelig flink fotograf kan du hilse han og si. og så fine smølabilder da. fins ikke finere solnedganger enn på smøla!! og gratulerer btw
Rosalie Skrevet 20. august 2007 #19 Skrevet 20. august 2007 (endret) Jeg synes det er mer enn det at de er vulgære som er feil her... Bruden er blank i huden (dårlig sminket spør du meg), og jeg synes hun burde hatt strømpebukser når hun viser så mye av bena. (ellers burde bena hatt en omgang med sminkekosten de også...) Veldig enig med denne gjesten her. I tillegg til at bruden er for gammel til å vise så mye strømpeløse lår. Men så lenge dere er fornøyde selv, så er jo det det viktigste. Endret 21. august 2007 av vimse
Gjest frulou Skrevet 20. august 2007 #20 Skrevet 20. august 2007 Teknisk sett syns jeg bildene er fine, det er ikke tvil om at mannen din kan faget sitt. Og jeg syns det er kult med utradisjonelle bilder selv, allikevel er de ikke noe jeg kunne tenkt meg, jeg syns de er litt for intime,og gir meg innblikk i noe jeg ikke har noe med,eller har noe ønske om å vite noe om. Ville ikke brukt noen av dem som takkekort,for eksempel. På den annen side føler jeg litt for å knurre litt og forsvare paret og deres valg-jeg er så utrolig lei av utsagn som "det passer seg ikke" i forbindelse med bryllup, og det syns jeg er utsagn som passet best på 50tallet, da Norge fortsatt var en prippen nasjon. Nå er jeg helt for at folk markerer sitt bryllup akkurat som de vil, og farger begivenheten med sin personlighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå