Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Har forelsket meg i en lys rosa kjole, men siden det nærmer seg vinteren er jeg litt usikker. Er litt sommeraktig så usikker på hva jeg eventuelt skal gjøre med den for å få antrekket til å bli litt mer vinter. Hvilke farger som kan fungerer på cardigan, stømpebukser osv. Noen som har noen tips, eller bør jeg heller satse på å kjøpe kjolen i svart? Svart funker jo alltid, men kan bli litt kjedelig i lengden...
Gjest Vampyra Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Har forelsket meg i en lys rosa kjole, men siden det nærmer seg vinteren er jeg litt usikker. Er litt sommeraktig så usikker på hva jeg eventuelt skal gjøre med den for å få antrekket til å bli litt mer vinter. Hvilke farger som kan fungerer på cardigan, stømpebukser osv. Noen som har noen tips, eller bør jeg heller satse på å kjøpe kjolen i svart? Svart funker jo alltid, men kan bli litt kjedelig i lengden... Klart du kan ha rosa om vinteren! Jeg bruker alle farger hele året jeg Tilbehør i brunt og sort og mørk gull demper den og gjør den litt mer vinter. Er det en selskapskjole eller "daglig"kjole?
Gjest Elastica Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Enig med siste innleggsforfatter. Rosa går fint om vinteren også. Kan du ha en høyhalset bomullsgenser inni? Det kan ofte være fint å gjøre en sommerkjole mer vinteraktig med en genser inni, mørke strømper og støvletter.
Catzy Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Synes det høres fint ut med rosa om vinteren. Man trenger noen fargeklatter her og der, og rosa er sikkert snilt mot vinterblek hud også. Brunt, grått, sort og hvitt er safe som tilbehør, både på strømpebukser og på cardigan. Ellers kan det være fint med andre farger, f.eks. en mørkere lilla eller burgunderfarge, muligens også marineblå eller mørk grønn. (Må se plaggene sammen for å si noe helt spesifikt, da.) Hvis du har en topp inni, så ser det mer påkledd ut med en gang. Kan være kort eller lange ermer, høy eller lav hals.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå