Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #41 Skrevet 20. august 2007 Det er ikke så lenge siden en hurragutt her inne skrøyt på seg 50 tulletråder i løpet av kun kort tid, og et par av dem var av omtrent dette kaliberet. Men la oss ikke diskutere det, i tilfelle dette er seriøst ment. Jeg ble bare litt forbauset da mitt lille innlegg bare forsvant. Hvis jeg ikke får putte min penis i din rumpe, så skiller jeg meg fra deg. Ingen norske menn er i stand til å si noe så dumt. Dette er en tøysetråd.
Gjest Mann 42 Skrevet 20. august 2007 #42 Skrevet 20. august 2007 Dessuten følges det første innlegget opp med en serie skikkelig harry postinger, kanskje for å få opp temperaturen, og så kommer de faste på forumet inn med sin støtte til "Randi".
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #43 Skrevet 21. august 2007 Det er tydeligt at mannen din ikke er en tøffel, han vet hva han vil og krever det med saklig argumentasjon. Du bør være glad du har en mann som vet hva han vil, og som gir deg en mulighet, du forstår sikkert at det ikke mangler på rumper som vil bli pult. En god idè for deg vil være å legge deg flat, for ham, og det med rumpa opp, for så å la det stå til:-) PS ikke vær forutinntatt, du vil sikkert like det, husk øving gjør mester.
Eyore Skrevet 21. august 2007 #44 Skrevet 21. august 2007 Tusen takk for mange råd. Jeg har kommet fram til at jeg ikke ønsker å prøve analsex, i hvertfall ikke når mannen min prøver å true meg til det. Skal snakke med han i kveld, og fortelle han avgjørelsen min. Vil han skilles på grunn av dette må jeg bare akseptere det, selv om det vil knuse hjertet mitt.Jeg støtter deg fullt ut i avgjørelsen din og syns du viser styrke som klarer å ta den.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #45 Skrevet 21. august 2007 Nå synes jeg du er ganske egoistisk og hensynslæs RAndi.
ehv61 Skrevet 22. august 2007 #46 Skrevet 22. august 2007 Tror du at han må være gift med henne, bare fordi det ikke er en god nok grunn for å få skilsmisse? Man må ikke ha noen som helst grunn for å søke om skilsmisse, men man må først være separert i et år før man søker om skilsmisse som igjen alle får. Det er ikke lov å nekte noen skilsmisse Vet ikke jeg.Man måtte ihvertfall ha såkalte grunner til å skille seg før.Jeg er gift,aldri skilt,så jeg vet ikke hvordan loven er.Ikke har jeg tenkt å finne ut av det heller.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #47 Skrevet 22. august 2007 Hvis jeg ikke får putte min penis i din rumpe, så skiller jeg meg fra deg. Ingen norske menn er i stand til å si noe så dumt. Dette er en tøysetråd. Ja sikkert en tøyse tråd, for det er vel ingen jenter som takker nei til en kuk i rumpa:-)
NancyPants Skrevet 25. august 2007 #48 Skrevet 25. august 2007 Problemet er vel ikke bare det at han vil ha analsex og hun ikke - i mine øyne er hovedproblemet at han bruker trussel om skilsmisse for å tvinge gjennom ting. I mine øyne er det her problemet ligger også. Han tvinger henne til å underkaste seg seksuelt ved å true med skillsmisse. Det kommer ikke til å stanse her, og et ekte mannfolk hadde aldri gjort slik mot ei han elsket nok til å gifte seg med. Til helvete med hele møkkamannen!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. august 2007 #49 Skrevet 25. august 2007 Innlegget til TS høres vel egentlig mer ut som et "Mitt Liv"-innlegg: "Jeg har vært gift i 12 år og nå vil mannen min plutselig ha analsex, ellers forlanger han SKILSMISSSE. (min uthevning). "Må jeg virkelig gjøre dette for mannen min". Hallo? 12 år på å komme ut av skapet? Er du så sjokkert over at han etter så lang tid "plutselig" har lyst på litt analsex, lurer jeg på hva dere har gjort de 11 foregående...
Trixx Skrevet 26. august 2007 #50 Skrevet 26. august 2007 Hva?? Syns det høres ut som at det må ligge flere grunner bak til at han vil kreve skilsmisse.. Det er vel ingen som kommer med slike tåpelige almisser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå