Latee Skrevet 19. august 2007 #21 Skrevet 19. august 2007 Signerer Tanitas post. Hvis analsex er viktigere for ham enn ekteskapet så er han ikke verdt et sekund lenger av din tid. Makan til idiot.
Gjest lurven Skrevet 19. august 2007 #22 Skrevet 19. august 2007 tror han bare bruker det som en trussel, litt tynt grunnlag for å kreve skillsmisse,mulig han ikke er nårmal
Meaty Skrevet 19. august 2007 #23 Skrevet 19. august 2007 For en dust. Men du kan jo prøve å si at du går med på det hvis du får utføre det samme på ham først! Finn en side på nettet som selger plastikkpeniser og si at den skal du kjøpe. Det er jo ikke noe forskjell på menn og kvinner der bak, bortsett fra at det sies at menn har et g-punkt oppi der da. Så enda større grunn til at DU kan gjøre det på HAM!
caroprins Skrevet 20. august 2007 #24 Skrevet 20. august 2007 Nei nei nei - ikke gjør noe som du føler deg tvunget til. Skjønner ikke hvordan han kan stille et slikt ultimatum da. Hadde jeg fått et slikt valg og følt at dette var noe jeg absolutt ikke ønsket å være med på så hadde jeg bare sagt ifra at javel om det er slik du føler så får du bare flytte da. Hadde ikke følt at det var nok følelser fra hans side til å fortsette når han kunne behandle meg på en slik måte. Som ett sexleketøy til egne fornøyelse helt uavhengig av hva du kan tenke deg, Uff. Sett deg i respekt du og vis at du ikke trenger å bøye deg for urimelige krav eller så får han heller bare gå. Tenker han kommer på andre tanker når den virkeligheten går opp for han. Ingen skulle få lov til å tvinge andre til å være med på noe de ikke kunne tenke seg da. Du kan stå på egne ben og ta vare på barna dine. Selv om det kan føles vanskelig med en skilsmisse så hadde jeg kjørt den linjen jeg når det var alternativet. Makan til mannfolk. Lykke til.
*Mina* Skrevet 20. august 2007 #25 Skrevet 20. august 2007 Ekteskapet er tydeligvis ikke like viktig for han, for ellers ville han ikke satt et slikt ultimatum. Så du må bestemme deg for om han skal få denne kontrollen på deg, der han forteller hva han ønsker og truer med å gå om du ikke gjør som han vil. Gjør du som han vil nå, kommer det garantert ikke til å bli siste gang du får høre den setningen. Men du får høre om analsex er så mye viktigere enn de 12 årene dere har hatt sammen, og er det det får du ta opp til vurdering om du ønsker å gjøre han til lags eller ikke. Jeg hadde ikke gjort det, og spesielt ikke siden det ble et ultimatum ut av det. Jeg haddde nektet å gitt han den kontrollen over meg
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. august 2007 #26 Skrevet 20. august 2007 Jeg hadde sagt at : skal du gjøre det på meg, så skal jeg gjøre det på deg!Bruke dildo langt inn i rumpa hans!
aline Skrevet 20. august 2007 #27 Skrevet 20. august 2007 Jeg forstår at det må være fryktelig for deg, og jeg forstår også at å prøve å få til ett bra sexliv er viktig for ekteskapet, men jeg forstår IKKE at han har dette ene som ett ultimatum for å fortsette ekteskapet!! Det MÅ da være andre ting som kan gjøre det bedre, og dersom han seriøst tar ut separasjon pga manglende mulighet til å PRØVE analsex, vel, da er har ikke videre interessert i å forbli i ekteskapet uansett! Det må være andre ting som er avgjørende, og som IKKE løser seg av at du tvinges til å gjøre ting seksuellt som du absolutt ikke vil. Kanskje dere bør finne ut av hva som egentlig er grunnen til at han tenker på skilsmisse? og heller jobbe med det, i tillegg til å jobbe med å få til ett bedre sexliv?
Tinelise Skrevet 20. august 2007 #28 Skrevet 20. august 2007 uten den skilsmissebiten ville jeg foreslått at du skulle prøve. analsex kan faktisk være kjempedeilig. jeg får d ikke til uten at jeg bruker vibrator på klitoris samtidig. uten d er d bare rart, så jeg skjønner at du ikke likte d. men med den skilsmissebiten da.. da hadde jeg latt vær å gå med på d bare på trass. d er ikke noe du forlanger av kona di altså! d får da være måte på å være egoistisk.. prøv å snakk med han om d. jeg tror uansett ikke han kommer til å skilles fra deg, d høres drøyt ut bare for analsex. ellers var d jo mange her som hadde noen geniale ideer da, hehe for en fantasi på dere jenter
Gjest Gjest_Randi_* Skrevet 20. august 2007 #29 Skrevet 20. august 2007 Tusen takk for mange råd. Jeg har kommet fram til at jeg ikke ønsker å prøve analsex, i hvertfall ikke når mannen min prøver å true meg til det. Skal snakke med han i kveld, og fortelle han avgjørelsen min. Vil han skilles på grunn av dette må jeg bare akseptere det, selv om det vil knuse hjertet mitt.
Gjest Kristin_ Skrevet 20. august 2007 #30 Skrevet 20. august 2007 Jeg hadde sagt at : skal du gjøre det på meg, så skal jeg gjøre det på deg!Bruke dildo langt inn i rumpa hans! Faktisk større sjanse for at han liker det enn at du liker det, det er tross alt menn som har g-punkt oppi der. Og jeg synes faktisk det er tidenes lavmål å true med skilsmisse for å få viljen sin i sengen. Det er absolutt noe som begge må ha lyst å prøve, hvis ikke er det ikke noe gøy, og kan til og med bli ganske vondt (har du ikke lyst, er sjansen for at du spenner deg ganske stor og det blir vondt). Og ja, lar du han bruke skilsmissetrusselen til å få viljen sin en gang, så kommer han garantert til å trekke den frem igjen. Det hele virker veldig merkelig på meg, for å være ærlig.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #31 Skrevet 20. august 2007 Plutselig ble jeg veldig glad for å ha gjensydd rumpehull Men helt alvorlig talt; det må ligge mer bak denne trusselen enn et ønske om analsex. Prøv å finn utav det. Pakk kofferten (hans) dersom han ikke skifter mening.
ehv61 Skrevet 20. august 2007 #33 Skrevet 20. august 2007 Hei, jeg er ei dame på 40 år, og jeg har vært gift i snart 12 år. Jeg og mannen min har alltid hatt et bra sexliv, det har vi begge vært enige om. Jeg har aldri hatt lyst til å prøve analsex, liker virkelig ikke tanken på å få noe opp der. Dette har frem til nå ikke vært noe problem. Men her om dagen kom mannen min til meg å sa at nå måtte vi prøve analsex, for dette hadde var noe han virkelig ville prøve før han ble for gammel. Da jeg sa at jeg virkelig ikke har lyst til å prøve, sa han at da kom han til å kreve skilsmisse, for han aktet ikke å leve hele livet uten å prøve det. Nå er jeg kjemperedd. Må jeg gjøre dette for å beholde mannen min? Det er helt tydelig at han mener det han sier. Vi har to barn sammen. Selv om jeg blir på gråten av tanken tenker jeg at jeg kanskje bare skal la han få tilgang der bak en gang i blandt for å holde familien samlet. Jeg elsker han jo. Noen synspunkter og råd? Er veldig fortvilet. Har vondt av deg.For en jævla drittsekk.Tror neppe han får innvilget skilsmisse på et slikt idiotgrunnlag
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #34 Skrevet 20. august 2007 Har vondt av deg.For en jævla drittsekk.Tror neppe han får innvilget skilsmisse på et slikt idiotgrunnlag Dette er åpenbart en TULLETRÅD
*Mina* Skrevet 20. august 2007 #35 Skrevet 20. august 2007 Har vondt av deg.For en jævla drittsekk.Tror neppe han får innvilget skilsmisse på et slikt idiotgrunnlag Tror du at han må være gift med henne, bare fordi det ikke er en god nok grunn for å få skilsmisse? Man må ikke ha noen som helst grunn for å søke om skilsmisse, men man må først være separert i et år før man søker om skilsmisse som igjen alle får. Det er ikke lov å nekte noen skilsmisse
Gjest Mann 42 Skrevet 20. august 2007 #36 Skrevet 20. august 2007 Dette er åpenbart en TULLETRÅD Det mener jeg også, og jeg skulle gjerne vite hvorfor jeg ble fjernet tidligere i denne tråden da jeg sa akkurat det.
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 20. august 2007 #37 Skrevet 20. august 2007 (endret) Hadde tatt ut skilsmisse før mannen hadde sagt ferdig setningen. En tosk gidder jeg ikke ha i hus, ikke i sengen heller. Henger med på denne! Endret 20. august 2007 av TuttaCalcutta
Gjest Kristin_ Skrevet 20. august 2007 #38 Skrevet 20. august 2007 Det mener jeg også, og jeg skulle gjerne vite hvorfor jeg ble fjernet tidligere i denne tråden da jeg sa akkurat det. Det er vel strengt tatt god latin på KG at en hver tråd er ment seriøst og skal behandles som det. Det skal være mulig å skrive om sære og merkelige problemer uten at det stemples som tulletråd og tøys med en gang. Derfor ser jeg at anklager for å være tulletråd stort sett modereres bort ganske fort.
Gjest Mann 42 Skrevet 20. august 2007 #39 Skrevet 20. august 2007 Det er ikke så lenge siden en hurragutt her inne skrøyt på seg 50 tulletråder i løpet av kun kort tid, og et par av dem var av omtrent dette kaliberet. Men la oss ikke diskutere det, i tilfelle dette er seriøst ment. Jeg ble bare litt forbauset da mitt lille innlegg bare forsvant.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. august 2007 #40 Skrevet 20. august 2007 hei, jeg kunne heller ikke orke tanken på dette, men nå elsker jeg det....Verdt å prøve sier da jeg, og mye lettere å få orgasme for oss damer med en der bak:) MEN...en skal ikke presses til det.. lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå