Gå til innhold

Mannen min vil ha analsex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Randi_*
Skrevet

Hei, jeg er ei dame på 40 år, og jeg har vært gift i snart 12 år. Jeg og mannen min har alltid hatt et bra sexliv, det har vi begge vært enige om. Jeg har aldri hatt lyst til å prøve analsex, liker virkelig ikke tanken på å få noe opp der.

Dette har frem til nå ikke vært noe problem. Men her om dagen kom mannen min til meg å sa at nå måtte vi prøve analsex, for dette hadde var noe han virkelig ville prøve før han ble for gammel. Da jeg sa at jeg virkelig ikke har lyst til å prøve, sa han at da kom han til å kreve skilsmisse, for han aktet ikke å leve hele livet uten å prøve det.

Nå er jeg kjemperedd. Må jeg gjøre dette for å beholde mannen min? Det er helt tydelig at han mener det han sier. Vi har to barn sammen. Selv om jeg blir på gråten av tanken tenker jeg at jeg kanskje bare skal la han få tilgang der bak en gang i blandt for å holde familien samlet. Jeg elsker han jo. Noen synspunkter og råd? Er veldig fortvilet. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Selv om jeg blir på gråten av tanken tenker jeg at jeg kanskje bare skal la han få tilgang der bak en gang i blandt for å holde familien samlet. Jeg elsker han jo. Noen synspunkter og råd? Er veldig fortvilet. :(

Etter min mening må du her velge. Det er slike valg som gjør livet verdt å leve. Og jeg tror at uansett hav du velger vil det gjøre like vondt...... :ler::skratte:

Skrevet

Ikke gjør det.

Du skal ikke gjøre noe seksuelt du absolutt ikke vil. Og hvis han faktisk tar du skilsmisse fordi du ikke vil ha analsex så er det vel klart hvordan prioriteringene hans er..

Et moralsk riktig og populært kg-svar, men akk så sant og ofte lettere sagt enn gjort.

Skrevet

La meg gjette det er mannen som er forsørgeren i huset og som har slitt seg ut for deg?

Hvis en mann ikke vil gjøre noe seksuellt med en kvinne er han homo, om en kvinne ikke vil gjøre det så er hun en ordentlig dame.

Kanskje det er på tide at du gjør noe for mannen din? Jeg ville heller ikke vært med en kvinne som ikke unnet meg et godt sexliv.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Hvis ekteskapet er viktig for deg kan du kanskje la han få en elsker eller la han gå til en prostituert?

Gjest Gjest_Randi_*
Skrevet
La meg gjette det er mannen som er forsørgeren i huset og som har slitt seg ut for deg?

Hvis en mann ikke vil gjøre noe seksuellt med en kvinne er han homo, om en kvinne ikke vil gjøre det så er hun en ordentlig dame.

Kanskje det er på tide at du gjør noe for mannen din? Jeg ville heller ikke vært med en kvinne som ikke unnet meg et godt sexliv.

På ingen måte. Vi har begge full jobb og slik har det alltid vært. selvfølgelig unner jeg mannen min et godt sexliv, men må et godt sexliv inneholde analsex? Jeg har vært åpen for nye ting, og vi har gjort mye forskjellig etter ønsker fra begge, men dette er noe jeg virkelig ikke kunne tenke meg å prøve. Han prøvde seg med en finger der bak en gang, etter at han spurte. Men jeg følte det bare ubehagelig så vi lot det være. Men kanskje du har rett..

Gjest Peachbud
Skrevet

Synes absolutt ikke du skal gjøre det når du ikke har lyst.

Kan ikke helt tro at han mente det han sa om skillsmisse.

Gjest lissi32
Skrevet

Dette burde ikke ha kommet som et ultimatum, det syns jeg ble feil her, men han burde sagt at han hadde et stort ønske om å prøve dette. Skal du la han gå til noen andre å gjøre dette? I mine øyner tror jeg kanskje jeg ville kvittet meg med en mann som satte dette foran samlivet vårt.

Men hvorfor ikke prøve? Last ned analguide på internett, sett dere inn i hvordan dette best kan gjøres, og gi det en sjanse. Hva om du liker det?

Gjest Gjest_Randi_*
Skrevet
Hvis ekteskapet er viktig for deg kan du kanskje la han få en elsker eller la han gå til en prostituert?

Ekteskapet er selvfølgelig viktig. Men jeg tviler på at jeg hadde klart å leve med at min mann hadde sex med en annen kvinne. :( Men takk for forslag. Skal tenke mer på den.

Gjest Gjest_Randi_*
Skrevet
Synes absolutt ikke du skal gjøre det når du ikke har lyst.

Kan ikke helt tro at han mente det han sa om skillsmisse.

Jeg kjenner min mann og vet når han mener alvor, og dette er desverre et av de tilfellene.

Skrevet

Glidemiddel er et must. Det går som regel lettere med det. Har du testet det?

Skrevet

Dette er helt drøyt!!!

Han har ingen rett til å kreve dette av deg!

Jeg tror jeg hadde bedt han dra til helvete...

Han må være en utrolig selvsentrert og egoistisk mann.

Lykke til uansett!

Gjest lillebøll
Skrevet

Hadde tatt ut skilsmisse før mannen hadde sagt ferdig setningen. En tosk gidder jeg ikke ha i hus, ikke i sengen heller.

Skrevet

Hvis analsex er så viktig for han så får han pule en mann da. Nei, det der er ikke riktig av han å kreve. Hvis min hadde sagt at han hadde tatt ut skilsmisse pga noe sånt, hadde jeg bare ledd han oppi trynet for det er så barnslig og egoistisk som det kan bli! Analsex kan i verste fall være skadelig og er ingen ting man "må" gjøre. Jeg syns mannen din er idiot mot deg.

Skrevet (endret)

[

Endret av Kosemose
Skrevet

Ta klyster, la han tro han skal få prøve seg, og slipp en god og våt fjert.. så skal du se han blir kurert ;)

Skrevet

Dette kravet fra ham er grusomt for deg, ikke for han som direkte fremsetter trusler om skilsmisse hvis du ikke "adlyder" hans seksuelle ønsker. Hva om du går med på dette, hva blir da det neste han finner ut at han kan tvinge deg til å gjøre som du ikke vil?

Jeg tror hvis han får viljen sin på dette, så stopper han ikke der.Da har han allerede trødd over dine grenser en gang og du skal ikke finne deg i å bli krenket på dette viset. Man har ikke lov å bestemme over hva sin ektefelle skal gå med på seksuelt!

Hva om du snudde situasjonen og sa til han at "Ok, vi får sette i gang prosessen med å skilles da, for jeg akter ikke å gå med på ditt krav". Det er tross alt bedre å være den som velger å skille seg (hvis han virkelig mener det han bruker som trussel) fra en slik mann enn å bli vraket pga. et ønske som han ikke får oppfylt.

Du kjenner selvsagt din mann best og jeg forstår fortvilelsen din.

Jeg er ikke sikker på at han tør å fullføre skilsmisse, hvis du er den som tar intiativet til det. Da kan det være hele kravet hans plutselig ikke er så viktig lenger, når han ser at du er en handlekraftig dame.

Uansett utfall så vil jeg si at et liv med slike ting hengende over seg hele tiden, er verre enn et liv uten ham.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt problemet...

Kan du ikke bare prøve? kanskje ingen av dere liker det, men kanskje dere begge elsker det?

Tydeligvis kan dere prate om ting ,så planlegg dette nøye og hvis det ikke blir bra så fortell ham det?

Jeg hadde ikke spesielt veldig lyst første gang, men nå digger jeg det - til tider!! ikke noe vi gjør ofte, men når vi "er der" er det vanvittig deilig...

Det er mye man gjør her i livet som ikke er spesielt gøy, men....

Enjoy:)

Skrevet (endret)

[

Endret av Kosemose
Gjest Bellatrix
Skrevet
Problemet er vel ikke bare det at han vil ha analsex og hun ikke - i mine øyne er hovedproblemet at han bruker trussel om skilsmisse for å tvinge gjennom ting.

nettopp. skal man prøve ut noe nytt skal man ha lyst til det og ikke føle seg truet til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...