Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Ja, hva hører du på når du er i godt humør? Litt fra min liste: Suser avgårde, De Lillos Hold me now, Polyphonic Spree Poison, Alice Cooper Sweet dreams, Eurythmics The way, Fastball Hip to be square, Huey Lewis and the News Girls just wanna have fun, Cindy Lauper I will survive, Gloria Gaynor Minnie the Moocher, Blues Brothers Should I stay or should I go, Clash I can't dance, Genesis Oppdager at jeg har et litt pinlige låter her, ja
Gjest Tweek Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 NÅr jeg er i godt humør hører jeg på alt, men hvis jeg vil bli i godt humør eller bedre humør eller bare ta litt av setter jeg på outkast-Hey ya. Det er så fet den sangen og man blir jo så glaaad :-D
Tabris Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 "Bombay" og "Shimmering, Warm & Bright" av Bel Canto er to sanger som alltid får meg i godt humør. Ellers synes jeg "Let Down" og "Karma Police" av Radiohead er så nydelige at det skal noe til at jeg ikke blir i godt humør av dem også.
Gjest Elastica Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 DeLillos er perfekt feel-goodmusikk. Likeledes Jazzsamba med Getz og Gilberto. Bo Kaspers orkester, Coldplay og Bill Evans/Monica Zetterlunds Waltz for Debbie står også høyt opp på lista. Eva Cassidy, Ane Bruun.
Idril_M Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Har tre favoritter blant feelgoodsamlingen: "Jump" av Pointer Sisters (den statsminister Hugh Grant danser til i "Love, Actually") "In Pursuit of Happiness" og "Gin Soaked Boy" med The Divine Comedy.
MarianneE Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Barry White: My first, my last, my everything
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå