Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Noen som kan gjette? Jeg har sett svaret i et intervju med henne, så det hadde vært gøy om noen kunne gjette riktig? http://www.youtube.com/watch?v=UXCBFXQ5YJM
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Tja...ut fra filmen å dømme ser hun ut som en 55 kgs babe!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 jeg tipper mellom 58 og 63 kg, vekten er ofte veldig misvisende,, f eks kan en som ser veldig tynn ut ha en veldig tung beinbygning.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 jeg tipper mellom 58 og 63 kg, vekten er ofte veldig misvisende,, f eks kan en som ser veldig tynn ut ha en veldig tung beinbygning. Neida. Beinbygningen varierer med mye mindre enn folk tror, maks cirka to kilo.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Hun kan da ikke veie et gram mer enn 57 kg!
Gjest Kristin_ Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Neida. Beinbygningen varierer med mye mindre enn folk tror, maks cirka to kilo. Stemmer Derimot har beinbygningen din noe å si for "rammen" din, om du ser veldig petit ut eller bredere. Det har med skulderbredde etc og gjøre og påvirker selvsagt vekten. En veldig vever dame veier mindre enn en mer grovbygd, selv om de er like slanke. Hvor mye muskler man har har også litt å si for vekten.
Gjest antigartner Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Vanskelig å gjette når vi bare ser henne fra litt over midjen og opp. Tipper hun er enda litt lettere. Kanskje 52 kg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå