Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan man finne gode dongeribukser for litt lubne menn? Tenker da spesiellt for noen med store lår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dressman har vel ganske store størrelser?? Også vet jeg at Levis går høyt opp i tommestr. og..

Skrevet

Takk!, men ingen flere som kan hjelpe meg? Skolen starter snart og skulle gjerne ahtt noen nye bukser.

Skrevet

Det hjelper hvis du sier hvilken størrelse du bruker. :)

Skrevet

Jeg var med en litt lubben kompis og handla, vi prøvde å finne bukser overalt. Til slutt gikk vi på H&M, og der fant vi noen bukser som satt kjempebra på ham. I tillegg så de ikke oldis ut. Lykke til :)

Skrevet

Jeg har en temmelig storvokst samboer og hans bukser kjøpes stort sett fra USA og JCPenney har de laveste prisene og det beste utvalget. Denne modellen er nok favoritten. En av USAs største kjeder og absolutt ingenting å frykte m.h.t. å bestille på nettet. Rask levering. Storkarn er et norsk alternativ som har butikker på Hamar og på Strømmen i tillegg til nettbutikk.

Oppgir du målene dine/størrelsen, kan jeg helt sikkert komme med flere tips!

Skrevet

Takk for svarene! Det er størrelse 40x32 jeg bruker.

Skrevet

Hva med denne modellen? Klassiske jeans med litt ekstra vidde i lårene. Store gutter/menn bør etter min mening styre unna trangere bukser som f.eks. klassikeren 501. Det ser bare rart ut.

Bestiller du fra USA, blir buksene også billige selv om du må betale frakt og av og til toll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...