Gå til innhold

stor bursdag

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bø_*
Skrevet

hei, skal invitere 32 6 åringer på bursdag (i sfo lokalene).

hvor mange store pizzaer fra peppes bør jeg besille? 7?

Hvor mye kake må jeg bake? 3 langpanner?

Og blir det ikke litt kjedelig å se på at det pakkes opp så mange gaver?

Hvor mange vosksene bør være til stede? 2?

Haster vedlig!!!! Ble plutselig veldig nervøs her, har bare invitert 3-4 stykker tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro en stor peppes- pizza holder til 6 barn? Litt usikker her.. En stor pizza rekker vel til 3 voksne i gjennomsnitt. Barn spiser ganske mye, særlig når det er pizza.. Så der er jeg usikker.

Jeg tror jeg ville bakt 4 langpanner om det ikke er andre kake/ is ting å spise?

Når det blir så mange pakker så tror jeg at jeg ville utsatt oppakkingen litt.. Det tar altfor lang tid for et barn å pakke opp og takke for så mange pakker på en kveld. Da bør i så fall en voksen hjelpe til med oppakkingen og så heller lage et gavebord ut av det og la barnet takke for alle gavene samtidig.

2 voksne er vel altfor lite??! Det er 16 unger per voksen, da har dere lite kontroll om det skulle skje noe. Minst 3voksne, gjerne 4 er mer passe vil jeg tro.

Lykke til!

Skrevet
Jeg vil tro en stor peppes- pizza holder til 6 barn? Litt usikker her.. En stor pizza rekker vel til 3 voksne i gjennomsnitt. Barn spiser ganske mye, særlig når det er pizza.. Så der er jeg usikker.

Jeg tror jeg ville bakt 4 langpanner om det ikke er andre kake/ is ting å spise?

Når det blir så mange pakker så tror jeg at jeg ville utsatt oppakkingen litt.. Det tar altfor lang tid for et barn å pakke opp og takke for så mange pakker på en kveld. Da bør i så fall en voksen hjelpe til med oppakkingen og så heller lage et gavebord ut av det og la barnet takke for alle gavene samtidig.

2 voksne er vel altfor lite??! Det er 16 unger per voksen, da har dere lite kontroll om det skulle skje noe. Minst 3voksne, gjerne 4 er mer passe vil jeg tro.

Lykke til!

Jeg har hatt 17 unger på det meste, da har de fått pølse, men det har holdt med 1 langpannekake, og den har aldri blitt oppspist. Så har vi hatt noe smågodt/chips stående på bordet, og servert is fra 2 liter bokser. 4 langpannekaker hørtes utrolig mye ut, tipper du sitter igjen med nesten 3 av av de

Skrevet

Unnskyld at jeg spør; men hvorfor i all verden skal du invitere 36 unger i en 6-års dag? :overrasket::overrasket:

Den stakkars ungen din kommer til å vasse i gaver...

Jeg har også prøvd store selskap, med den erfaring at alle mine barn foretrekker få gjester for å slippe det totale kaoset.

For å svare på spørsmålet ditt; dere må minst være 4 voksne....

Hvor lenge skal selskapet vare?

2 langpannekaker rekker helt sikkert... Lykke til!! :jepp:

Skrevet
hei, skal invitere 32 6 åringer på bursdag (i sfo lokalene).

hvor mange store pizzaer fra peppes bør jeg besille? 7?

Hvor mye kake må jeg bake? 3 langpanner?

Og blir det ikke litt kjedelig å se på at det pakkes opp så mange gaver?

Hvor mange vosksene bør være til stede? 2?

Haster vedlig!!!! Ble plutselig veldig nervøs her, har bare invitert 3-4 stykker tidligere.

Jeg ville satset på 8 store pizzaer. Husk at hvis du bestiller ulike typer pizza så vil barna lett smake på flere pizzaer. Sånn sprer seg og kan lett rive med seg 16 stykker til å gjøre det samme.

Tror det holder med 3 langpannekaker.

Når det gjelder alle gavene som skal pakkes opp: Hva med å samle gavene i en gavehaug? Og så heller spise først for så å pakke opp etter maten?

Mener dere bør være fem voksne.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...