Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Ble brått stopp med bilen min i går,han som "redda"meg,mente det er dynamoen som røk. Ska ringe verksted i morgen,men lurer på om noen vet ca ka det koster for ny,pluss og få den skiftet?
Caracal Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Ikke kjøp dynamo på merkeverksted. Det kan være svindyrt. Selve jobben er kun 1-2 timer. Men ang dynamo så ring litt rundt. Det kan være mange tusen å spare litt an på hva slags bil du har.. Caracal
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 ja da har e fått fiksa dynamoen,verksted,men ikke merkeverksted. summen kom på 3339,-for ny dynamo og jobben...pfuh
FantasDick Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Ser du har fått fikset det nå, men hva en dynamo koster, kommer veldig an på hvilken bil du har. Dynamoen på Golfen min gikk, 700,- for en ny og jeg byttet den selv.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 ja da har e fått fiksa dynamoen,verksted,men ikke merkeverksted. summen kom på 3339,-for ny dynamo og jobben...pfuh Høres ut som om noen har lurt deg grundig. Hvis det er en litt eldre bil da. Da er det fort gjort å gjøre dette på egenhånd. Det er mulig å kjøpe byttedynamo der du bytter ut din gamle mot en ny + mellomlegg. Myyye svindling i bilbrasnjen ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå