evilla Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Ser at det er en tråd med bordkort her, men jeg kunne tenkt meg å vite om noen har noen bra forslag til sanghefte. Vet om a4 hefter, men syns de tar litt stor plass på bordet. Og de bør vel plasseres på stolen for at det skal se finest ut. Har også sett at noen bretter dem en gang til, halvparten av a4, men syns også dette er litt stort. Ellers så er det jo de som ruller dem. Men da kan den vel ikke inneholde så mange sider? Er det noen som har noen andre forslag? Event. bilder?
Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Ser at det er en tråd med bordkort her, men jeg kunne tenkt meg å vite om noen har noen bra forslag til sanghefte. Vet om a4 hefter, men syns de tar litt stor plass på bordet. Og de bør vel plasseres på stolen for at det skal se finest ut. Har også sett at noen bretter dem en gang til, halvparten av a4, men syns også dette er litt stort. Ellers så er det jo de som ruller dem. Men da kan den vel ikke inneholde så mange sider? Er det noen som har noen andre forslag? Event. bilder? Det mest valige er å rulle dem og binde den sammen med et silkebånd som står i stil til resten av fargene! Det går ann at servitørene deler dem ut når det er tid for første sang.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg er enig i at A4 (både brettet og ikke) blir for stort hvis det ikke er rullet. Men dersom man kutter et A4-ark til et kvadrat (21X21 cm) og så bretter det, synes jeg størrelsen blir fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå