Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2003 #1 Del Skrevet 23. mars 2003 om man har sansen for guttejenter, og kun disse, er man bifil da?? :-? Nei jeg mener ikke disse ekle gamle mennene som kler seg ut som ekle damer, transvesitter, heter det vel.. Det er sånne små av høyden, gotisk stil, og utrolig smeltende bedårende!!! Jeg vil si nei, til det med bifil, siden man vet jo hva som skjuler seg under dette feminine ytre (hehe) men hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. mars 2003 #2 Del Skrevet 23. mars 2003 Hvis du, Gjest, er gutt, og bare liker "guttejenter" (guttete, litt maskuline brautne jenter alstå) så er det jo bare jenter du liker. Hvordan i alle dager kan du spørre om du er bifil da....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. mars 2003 #3 Del Skrevet 23. mars 2003 ...Lurer på om jg forstod deg helt rett når det gjaldt disse guttejentene dine... men i den betydningen jeg skrev i innlegget over, sår jeg selvfølgelig for det jeg sa. Men når jeg leste innlegget ditt om igjen skjønte jeg plutselig ikke helt hva du egentlig spurte etter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. mars 2003 #4 Del Skrevet 23. mars 2003 Nå sitter jeg her som et spørsmålstegn ... Hva er definisjonen på en såkalt "guttejente"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2003 #5 Del Skrevet 23. mars 2003 Oi glemte å skrive at jeg var jente. Med guttejente mener jeg gutter som oppfører seg som gutter men kler seg i en slags jentestil, men allikevel passer det så sinnsykt godt! Har vært forelsket i en sånn i et halvt år ca, eller et kvart, men selv om jeg liker han, er jeg vel ikke bifil, siden det innerst inne ER en gutt? idiotspørsmål egentlig... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2003 #6 Del Skrevet 23. mars 2003 Oi glemte å skrive at jeg var jente. Med guttejente mener jeg gutter som oppfører seg som gutter men kler seg i en slags jentestil, men allikevel passer det så sinnsykt godt! Har vært forelsket i en sånn i et halvt år ca, eller et kvart, men selv om jeg liker han, er jeg vel ikke bifil, siden det innerst inne ER en gutt? idiotspørsmål egentlig... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. mars 2003 #7 Del Skrevet 23. mars 2003 Okei... Jeg tenker så det knaker.... DU er jente. Han er (ja!) gutt. Han er da etter mine begreper ikke en guttejente (noe som forutsetter at det er en guttete jente), men en "JENTEGUTT" - altså en gutt som er litt jentete. Enkelt sagt: Du jente, han gutt. Da er du ikke bifil!! (Det svarte du jo på selv). Og da er jeg enig med meg selv i det første innlegget jeg skrev, bare med omvendte kjønn... Alle liker forskjellige kvaliteter ved de man faller for, noen jenter liker veldig macho gutter, noen liker snille gutter, noen liker nerdegutter (får jeg lov å si det?), noen liker slemme gutter, og noen liker "jentegutter". Vi er alle forskjellige, og setter pris på forskjellige egenskaper ved andre mennesker. Nyt forelskelsen din du! Håper den blir gjengjeldt! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 23. mars 2003 #8 Del Skrevet 23. mars 2003 En gutt er en gutt, på tross av langt sort hår og sminke (hvis han er gother har han kanskje det?). Det er jo kun en stil! (for den sakens skyld: om du hadde vært forelsket i en transe, ville dette heller ikke gjort deg bifil) Gutter kan se androgyne ut, og/eller de kan være det. Du er uansett ikke bifil! Lykke til med din gothe-gutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2003 #9 Del Skrevet 23. mars 2003 Vel det er jo to dav dem, jeg kjenner, og har falt for begge, man begynner jo å lure en del da, men takk for svar! Har gått og overbevist meg høyt selv i dag: jeg er normal JEG ER NORMAL og steike, tror du ikke jeg er det også? Og hvorfor skal sånne homoer være så forbaska søte?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. mars 2003 #10 Del Skrevet 24. mars 2003 hæ hæ. kjenner meg litt igjen, det var sånne gutter jeg likte da jeg var en del yngre enn jeg er nå. men smaken har forandret seg med årene. men det er fortsatt bare menn jeg er interessert i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 24. mars 2003 #11 Del Skrevet 24. mars 2003 Guttejenter??? David Beckham?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 25. mars 2003 #12 Del Skrevet 25. mars 2003 neiii! ham kan victoria ha for seg sjæl! men du vet, sånne litt for pene gutter. med lange øyevipper. fnis. men ikke nå mer, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. mars 2003 #13 Del Skrevet 25. mars 2003 neiii! ham kan victoria ha for seg sjæl! men du vet, sånne litt for pene gutter. med lange øyevipper. fnis. men ikke nå mer, da... Da jeg var 18 var jeg kjæreste med en sånn gutt. Kjeeempepen, med laangt, nyydelig hår enhver jente ville drept for... Men, alt til sin tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå