Gjest Lidia ikke innlogget Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 For en tid siden brukte jeg cambridgekuren, og den hjalp meg med å gå ned noen kilo, jeg var ganske fornøyd egentlig. Har tenkt til å prøve den igjen,<men jeg finner den ingensteder. Det eneste jeg finner er noe som heter MinCur. Er dette den samme?? Ser ganske lik ut på pakken iallefall. Noen som vet??
*Enigma* Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 For en tid siden brukte jeg cambridgekuren, og den hjalp meg med å gå ned noen kilo, jeg var ganske fornøyd egentlig. Har tenkt til å prøve den igjen,<men jeg finner den ingensteder. Det eneste jeg finner er noe som heter MinCur. Er dette den samme?? Ser ganske lik ut på pakken iallefall. Noen som vet?? Cambridgekuren lever vel i beste velgående den? Har sett den i flere matbutikker i Oslo i det siste.
Smørblomsten Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Selges til halv pris på Vita! Dvs 150 kr pakken. Ellers selges den til det dobbelte på bl.a Ultra. I Oslo!
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Ser ut som du får kjøpt den fra forhandler. På vita sier de at den har gått ut
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Gå på Google, og søk på cambridgekur. Da får du svaret. Den selges gjennom konsulenter slik den gjorde før den kom i butikken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå