Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 kan noen si meg hva jeg ska gjøre no.. jeg og eksen min har på en måte prøvd igjen å bli sammens. det ble slutt fordi vi bare kranglet, å vi kom i en ondt sirkel.. i hvertfall i å med at vi enda va gla i hverandre prøvde vi på nytt. jeg ville være kjærestens hans, men han ville ikke d enda, fordi han ikke visste lengre hva han følte for meg lengre. jeg tok sjansen med å la han bli kjent med meg på nytt, selv om det ble på hans premisser. uansett på fredagen hadde vi en krangel( den første etter at vi begynte igjen) en skikkeli bagatell krangel, der jeg ser i ettertid at jeg handlet feil. vi ble sånn nåkenlunde venner, så vi dro på fest med mange av våres felles venner. i hverfall her skulle han absolutt ut på byen helt alena fordi han skulle møte eksen sin som det ble slutt for 2 år siden med. denne dama skal gifte seg snart, så jeg ble ikke sånn mistenksom. men jeg vet at han var en tøffelhelt overfor hun( noe han aldri har vært med meg), han tok bruddet deres hard, mens det bruddet vi hadde virket overraskende lett for han. han hadde ikke pratet med hun på 2 år, og akkurat denne dagen ringte hun fordi hun måtte prate med han. jeg sa han var egoistisk, noe som resultetet at han skjeftet på meg grusomt mye foran alle vennene. jeg ba om at han måtte slutte. da han gikk inn på det utestedet hun var på, sa jeg at gikk han inn, var det ensbytning med at han ikke brydde seg om hva jeg følte. jeg husker ikke hva han svarte, men han gikk til hun. siden har jeg ikke pratet med han. noe synspunkter hva jeg skal gjøre?
caso Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Første som slo meg var "at du gidder" Finn noen uten fortiden dere har og start på nytt? Hva han ville med x-n skal ikke jeg svare på, men det trenger ikke være ensbetydende med noe snusk.
Eyore Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Ikke satse på å ha mer med ham å gjøre og heller satse på nye forhold (og da mener jeg forhold du ikke har vært sammen med vedkommende før). Det er mitt råd. Eks'er heter eks'er for en grunn etter min mening. Altså en del av fortiden, ikke nåtiden. Lykke til videre med å satse på en ny partner når den dukker opp
malicious Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Vet det er vanskelig å gi slipp på noen man er glad i og har en fortid sammen med. Men noen ganger er det faktisk nødvendig. Det du gjør er bare å usette seg selv for å bli såret gang på gang, er det det du vil?
mariposa Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Høres ikke ut som dette er noe å satse på. Dropp ham, og gå videre i livet.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 takk for svar. dere har nok rett. men det gjør så vondt. pratet litt med han, han sa han hadde et behov for å prate med henne alene, det føltes ikke naturli å ta meg med dit. hvis det hadde vært i en annen anledning, ville han ha tatt meg med for å vise for ei søt jente han var kjent med. han har ikke sagt unnskyld. men vi har blitt sånn venna igjen, ( ikke at vi roter igjen..)men sitter natten lang våken å gråter over han. hvis du aldri hadde vært så lykkeli med en person, ville du ikke prøvd til alt håp er ute? eller mister jeg bare stoltheten min? er så forvirret, har aldri vært så forelsket før..
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 En søt jente han har blitt kjent med... ??? Tror ikke han er særlig seriøs overfor deg. Du sparer deg nok for mye tull senere hvis du kutter ham ut nå.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 obs.. han skrev d til meg, at han ville vært stolt av å visst for en fin jente han hadde funnet.. ikke kjente med. jeg som skrev litt feil.. men alikavel.. føle bare at det er en så sterk kjemi mellom oss, men så klarer vi ikke å slutte å ende i sånne teite situasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå