Gjest Pax Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Jeg kom til å tenke på. Hvis jeg skulle lage min egen tidalder eller tiår: 80-tallet var kult. Kul musikk og kule klær. Mye av det, i alle fall. Så jeg ville hatt med klær og musikk fra 80 tallet i min egen tidsalder. Og internett som vi har i dag, eller framtidsinternett som er enda kulere. Også ville jeg tatt med elementer fra framtiden hvor bilene flyr i lufta i stedet for på bakken. Og at vi drar på ferie på månen og Mars. Og gjerne make love not war-elementer fra hippietiden. Og kanskje kjekke menn i rustning på hest fra middelalderen. Hva ville du tatt med?
mysan Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Tja tid og tid... jeg ville laget en verden hvor menneskene hadde funnet tilbake til roen og det å være menneske, ikke pengemaskiner.
Gjest Vampyra Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 (endret) Jeg har alltid drømt om å gå i store flotte kjoler! Bo i flotte herskapshus, dra på store ball, og drikke te med venninnene i hagen. Men jeg ville hatt med dagens komfortable elementer som hygiene, myke stoffer,maten, likeverdssynet og alle pengene jeg har i dag som antagelig ville blitt veldig mye da Endret 19. august 2007 av Vampyra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå