Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Jeg har nå en fiskesuppe bestående av vann, fiskebuljong, pepper, salt, lys maizena jevning, broccoli, gulrot, blomkål, en opphakket chili, potetterninger og lakseterninger til putring - Bør jeg ha karri i for å gjøre det mer spennende eller vil det ødelegge? Kan jeg ha en spiseskje matyoghurt i? Tåler det varme?
Fakse Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Karri blir best om den stekes i litt smør/olje sammen med løken, så jeg ville ikke ha drysset det i en (nesten) ferdig suppe.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Så synd at jeg ikke gjorde det da jeg stekte løk og sopp...har nemlig i det også. Hva med matyoghurt, vil det funke i en slik suppe?
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Hm...pepper, salt og fersk opphakket chili gjorde susen, så det gjorde ikek noe å glemme karrien. I ss matyoghurt rett i porsjonen med suppe til den enkelte gjorde også susen (uten å røre den inn i suppen). Wow, dette ble kalorifattig, sunt og godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå