Gå til innhold

Er det noen som bruker mascara på øyenbrynene?

lidia

Anbefalte innlegg

Jeg pleier å gå til hudpleier for å farge øyenbrynene mine. Synes det er best. Jeg har en venninne som har veldig pene bryn, og jeg spurte henne om hun farget dem selv eller går til hudpleier. Hun svarte at hun brukte mascara på brynene. Er dette vanlig? Er det noen som har erfaringer med dette. Hun er velig fin altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns at det høres litt snålt ut.. særlig om mascaraen er svart.

Dessuten er det vel litt upraktisk om det begynner å regne...

MEN jeg brukte en periode en sånn blank mascara (fargeløs) til å forme brynene. Det fungerte kjempefint.

Ville nok fortsatt å farge brynene hvis jeg var deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskara på øyenbrynene? :o

Tror jeg må begynne å følge mer med denne "nye" moten eller hva det kalles ... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker blank øyenbrynsmascara (fra Bodyshop) for å forme øyenbrynene, men jeg bruker blank fordi jeg ikke vil ha farge.

Tror ikke du skal satse på å farge dem med vanlig mascara, men det finnes noen øyenbrynsmascaraer (sånn som jeg bruker blank til å forme) med litt farge på. Så de både farger og former. Men jeg tror ikke de gir så mye farge.

Men formen på brynene holder seg iallfall hele dagen.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bruker ikke mascara, men en pudderblyant. Kunne ikke brukt mascara for mitt problem er at jeg har lite øyenbrynshår samtidig som de er lyse. Men jeg har sett at de har en mascara beregnet for øyenbrynene på Body Shop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par jenter i klassen min bruker mascara, men det kler dem for de er så mørke (pakistanere). Det ser mye mer naturlig ut på dem enn om de tegner dem opp synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei...

Jeg har en "Brow & Lash" mascara i brun fra Body Shop som er litt gel-aktig, bruker den ikke så mye, men den er grei hvis man har pene bryn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har sett av mascara på bryn så ikke så fint ut er nok lurer og farge de.Ser mer naturlig ut.Du kan og bruke øyebrynslyant,men tegn MOT hårene og børst de tilbake med en øyebrynskost.Det blir og fint.Men farge er best :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mascara på øyenbrynene, og det fungerer utmerket. Bruker Helena Rubinstein (plutselig sto det helt stille, husker ikke hva typen heter...). Tar den i bruk på brynene når den er litt for "utslitt" for vippene. Har svartfarga hår, og synes da det er fint med svarte bryn også.

Det fine med å bruke mascara i stedet for å farge brynene er at du kan variere litt, litt tynnere noen dager, litt kraftigere andre dager, og du kan også variere med fargeintensiteten. (Fra kullsvart til bare litt ekstra farge...)

Funker for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

moren min bruker maskara på vippene.... men skal hun ut tvinger jeg og søsteren min øyenbrynsblyant på henne :) ikke napper hun bryna heller men hun KLIPPER dem huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også øyenbrynsgele på brynene. Jeg kjøper min på H&M og der koster den halvparten av hva den koster på Bodyshop. Den er gjennomsiktig og fungerer veldig bra. (Det ser jo ut som en maskara da). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...