Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et MasterCard fra Lo Favør med kredittgrense på 20.000 kr. Det jeg lurer på er om jeg kan ta ut disse 20.000 kr i en bank, for å sette dem inn på min egen bankkonto? Er klar over at det er en del gebyr i forbindelse med uttak, men jeg lurer på om det finnes en grense på hvor mye kontanter som kan tas ut?

Skrevet
Jeg har et MasterCard fra Lo Favør med kredittgrense på 20.000 kr. Det jeg lurer på er om jeg kan ta ut disse 20.000 kr i en bank, for å sette dem inn på min egen bankkonto? Er klar over at det er en del gebyr i forbindelse med uttak, men jeg lurer på om det finnes en grense på hvor mye kontanter som kan tas ut?

Kan det lønne seg da, det er vel høye renter på disse "lånene"

Skrevet

Jeg tror du kan, men hva er vitsen? Om du ikke betaler tilbake ved første forfall etter at pengene er tatt ut vil det påløpe renter, og den renten er atskillig høyere enn innskuddsrenten er!

Skrevet

Vitsen er at jeg trenger disse pengene kjapt og vil kunne betale det tilbake ved første forfall. Så jeg lurer på om jeg kan ta ut så mye?

Skrevet

Grunnen til at jeg må ha pengene inn på konto er at jeg skal betale ut en del penger fra kontoen min. Jeg venter en del penger inn om ca en mnd, men trenger penger nå så det er derfor jeg vil ta ut på MasterCard.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...