Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Har et trådløst tastatur som ikke fungerer når jeg starter maskinen på nytt. Får da opp "keyboard error". Etter å satt i det gamle igjen fungerer det helt fint og etter en stund finner maskinen blutoothen til tastaturet. Hvorfor skjer dette? Hvordan kan jeg ordne dette? Takk for svar:)
caso Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Har et trådløst tastatur som ikke fungerer når jeg starter maskinen på nytt. Får da opp "keyboard error". Etter å satt i det gamle igjen fungerer det helt fint og etter en stund finner maskinen blutoothen til tastaturet. Hvorfor skjer dette? Hvordan kan jeg ordne dette? Takk for svar:) Blåtann bruker av og til litt tid å finne sine "partnere". De skal også verifiseres for hver gang de starter opp på ny, og dette ser det jo ut til at du har satt opp til skal skje automatisk. Er vanskelig å si hvorfor dette tar slik tid hos deg, men det er nok en instilling i tilkoblingen som må justeres
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 ok. Men er det i BIOS jeg må gå i for å finne rette innstillingen? Etter at jeg har startet opp maskinen med gammelt tastatur, finner den bluetooth enheten og da først når skrivebordet er oppe. vil jeg at verifiseringen skal skje manuelt da? Da kommer jeg vel ikke lenger til en feilmelding i oppstarten om "keyboard error". Har du noen gode tips?
caso Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Du trenger nok ikke inn i BIOS nei. Du vil jo at de skal koble seg sammen automatisk, så manuell verifisering ville jeg ha styrt unna. Søkeren på pc'n din (blåtannsøkeren) starter ikek søket for du er logget på windows uansett. Vanskelig for meg å si mye mer om saken uten å være til stede å se det selv Det er nok noe med oppsettet i søkeenheten din du må se på.
caso Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 OK. Takk likevel Lykke til, håper du får det til! Eller at noen andre som har gode kunnskaper om akkurat samme problem kan svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå