Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #1 Del Skrevet 19. august 2007 The usual suspects synes jeg er en av den de bedre.. bra story, dyktige skuespillere og genial slutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 19. august 2007 #2 Del Skrevet 19. august 2007 Lawrence of Arabia er og forblir min favorittfilm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Connie80 Skrevet 19. august 2007 #3 Del Skrevet 19. august 2007 Er veldig glad i Frihetens regn - flott film ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 19. august 2007 #4 Del Skrevet 19. august 2007 This is Spinal tap. Fordi jeg synes det er den beste komedien som noen sinne er laget! Personlig mener jeg det er en større prestasjon å lage en genial komedie enn en genial "seriøs" film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 19. august 2007 #5 Del Skrevet 19. august 2007 Hero av Zhang Yimou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 19. august 2007 #6 Del Skrevet 19. august 2007 Fryktelig vanskelig valg siden jeg har flere favorittfilmer. Det står mellom Shadowlands, Roman Holiday og The Remains of the Day. Jeg tror kanskje jeg velger Shadowlands av de tre - hvis jeg må. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 19. august 2007 #7 Del Skrevet 19. august 2007 Siden mine to andre favoritter ("Lawrence of Arabia" og "Frihetens regn") allerede er nevnt her - "K-Pax" er virkelig verd å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badlands Skrevet 20. august 2007 #8 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg velger meg "Fear and Loathing i Las Vegas". Johnny Depp og Benicio del Toro spelar fantastisk bra. Psyko-road-trip i bil med bagasjerommet fullt av drugs and booze, og alt er berre heilt vilt, med livlige Las Vegas som bakgrunn. Blir aldri lei av den filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 20. august 2007 #9 Del Skrevet 20. august 2007 Ondskapen. (Svensk film, basert på romanen av Jan Guillou.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. august 2007 #10 Del Skrevet 20. august 2007 Og siden frihetens regn er nevnt så nevner jeg den grønne mil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #11 Del Skrevet 20. august 2007 Bosnisk-kroatiske "Go west". Ingen over, ingen ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 20. august 2007 #12 Del Skrevet 20. august 2007 "La vita e bella". En av de vakreste filmene jeg har sett, kan trygt anbefale den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #13 Del Skrevet 7. september 2007 Dette er vanskelig. Står kanskje mellom "Fight Club" og "Mafiabrødre/Goodfellas". Tror det blir Goodfellas .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 7. september 2007 #14 Del Skrevet 7. september 2007 Mulholland Drive og 2001: A Space Odyssey. David Lynch og Stanley Kubrick er/var geniale regissører. Fight Club er også en favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2007 #15 Del Skrevet 8. september 2007 Ondskapen. (Svensk film, basert på romanen av Jan Guillou.) Hvilke andre filmer liker du? Tror at vi muligens har lik filmsmak, utifra èn film kan jeg vel ikke si det, men siden Ondskapen er på topp har du god sans tror jeg. Den er helt vanvittig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. september 2007 #16 Del Skrevet 8. september 2007 Siden den grønne mil er nevnt så sier jeg A Beautiful Mind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 8. september 2007 #17 Del Skrevet 8. september 2007 Schindlers Liste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 8. september 2007 #18 Del Skrevet 8. september 2007 Gone With the wind....etter min mening den beste filmen som noen gang er lagd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. september 2007 #19 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Gone With the wind....etter min mening den beste filmen som noen gang er lagd Joa, er forsåvidt enig med deg i det, at det er en flott film. Selv er jo jeg veldig glad i filmer fra den tiden, men det er dessverre et par aspekter ved filmen som gjør at den ikke når helt opp for min del. Mvh Yvonne Endret 8. september 2007 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 8. september 2007 #20 Del Skrevet 8. september 2007 det er dessverre et par aspekter ved filmen som gjør at den ikke når helt opp for min del. Mvh Yvonne hva slags aksperter er det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå