Gjest care Skrevet 23. mars 2003 #1 Del Skrevet 23. mars 2003 Kjekt å lese igjennom og reflektere over.. http://www.digme.no/misbruk/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. mars 2003 #2 Del Skrevet 23. mars 2003 Nyttig informasjon ja.. Fant vel egentlig ut at jeg har klart meg uten å gå i de styggeste fellene jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. mars 2003 #3 Del Skrevet 23. mars 2003 Jepp. me to.. :blunke: ..men desverre er det andre som har gått i fella.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. mars 2003 #4 Del Skrevet 23. mars 2003 Ikke prøv deg... Jeg veit hvem du er og jeg veit hvor du bor ! (Bare tuller jeg.. dessuten er jeg vel ganske harmløs) Men seriøst: Jeg tror nok at det er viktig å tenke på at det finnes folk på nettet som ikke er den de utgir seg for å være (finnes nok MANGE av dem). Dessuten er det sikkert noen som aldri deltar i f.eks en diskusjon, men som bare observerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. mars 2003 #5 Del Skrevet 23. mars 2003 Har nok klart meg bra uten å gå i noen feller jeg også, men det er nok ikke så dumt å tenke seg godt om før man bretter ut seg selv på nett nei. For som Lea sier, det er nok noen der ute som aldri diskuterer, men observerer.....skummelt :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå