Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg tar på maskara ser det ene øye mindre ut enn det andre! det er kanskje for på den ene øya er vippene kortere enn på det andre.. Det er veldig plagsomt. Når jeg tar på de lengste vippene blir de fint, men når jeg skal ta på de små blir det klump å kort..

Hva skal jeg gjøre?! Plis hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du øyevippetang? Mulig det ser likere ut hvis du får litt bøy på vippene.

Og så kan du jo eksperimentere med å bruke mindre mascara på det øyet som har lengst vipper. Bare børst litt farge på, og vær mer nøyaktig på det lille øyet.

Prøv også å tørke av mascarakosten før du begynner. Noen ganger kan det bli mye klumper på den, så dra av en del med toalettpapir el.l. før du tar på mer farge.

Skrevet

Tusen takk for svar , det skal jeg prøve! Jeg har en øyevippetang fra The body shop da.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

kjøp Chanel imnitable mascara.

Skrevet

Si litt mer om den da?

Jeg har Diorshow.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet (endret)

den er meget bra! klumper ikke i det hele tatt, buer, separerer og gir volum. Anbefales :)

den har Gummibørste.

Endret av Miss.Chanel
Gjest Gjest_marie_*
Skrevet
Når jeg tar på maskara ser det ene øye mindre ut enn det andre! det er kanskje for på den ene øya er vippene kortere enn på det andre.. Det er veldig plagsomt. Når jeg tar på de lengste vippene blir de fint, men når jeg skal ta på de små blir det klump å kort..

Hva skal jeg gjøre?! Plis hjelp.

Akkurat sånn er det med øynene mine også:/

Kjøp en øyevippe næring som du tar på når du står opp og når du legger deg. Da får de vitaminer og næring + at de vokser fortere:) Har hjulpet litt på meg:)

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt sånn øye vippe næring ? :]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...