DIorGIrl Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Når jeg tar på maskara ser det ene øye mindre ut enn det andre! det er kanskje for på den ene øya er vippene kortere enn på det andre.. Det er veldig plagsomt. Når jeg tar på de lengste vippene blir de fint, men når jeg skal ta på de små blir det klump å kort.. Hva skal jeg gjøre?! Plis hjelp.
Catzy Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Bruker du øyevippetang? Mulig det ser likere ut hvis du får litt bøy på vippene. Og så kan du jo eksperimentere med å bruke mindre mascara på det øyet som har lengst vipper. Bare børst litt farge på, og vær mer nøyaktig på det lille øyet. Prøv også å tørke av mascarakosten før du begynner. Noen ganger kan det bli mye klumper på den, så dra av en del med toalettpapir el.l. før du tar på mer farge.
DIorGIrl Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Tusen takk for svar , det skal jeg prøve! Jeg har en øyevippetang fra The body shop da.
DIorGIrl Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2007 Si litt mer om den da? Jeg har Diorshow.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 (endret) den er meget bra! klumper ikke i det hele tatt, buer, separerer og gir volum. Anbefales den har Gummibørste. Endret 19. august 2007 av Miss.Chanel
Gjest Gjest_marie_* Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Når jeg tar på maskara ser det ene øye mindre ut enn det andre! det er kanskje for på den ene øya er vippene kortere enn på det andre.. Det er veldig plagsomt. Når jeg tar på de lengste vippene blir de fint, men når jeg skal ta på de små blir det klump å kort.. Hva skal jeg gjøre?! Plis hjelp. Akkurat sånn er det med øynene mine også:/ Kjøp en øyevippe næring som du tar på når du står opp og når du legger deg. Da får de vitaminer og næring + at de vokser fortere:) Har hjulpet litt på meg:)
DIorGIrl Skrevet 20. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2007 Hvor får jeg kjøpt sånn øye vippe næring ? :]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå