Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte nettopp en fyr som er helt fantatisk, MEN så har han hatt sex med 18 jenter. hjelpes. vi har møttes 3 ganger. Vi har fiklet og kost litt, men virker ikke som han vil ha sex ennå.. blir en smule forvirret.

hvor mange har din partner hatt sex med? og plager det deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har hatt 13. ONS plager meg ikke. 2 som plager meg fordi det var langvarige forhold og de hadde ikke kommet over han da vi ble sammen. De har også besøkt han etter at vi ble sammen. Han har kysset hun ene etter vi ble sammen og hun andre har overnattet hos han etter vi ble sammen. Det er mest det som plager meg.

Det er ingen fordel at han har hatt mang partnere, men bortsett fra de to plager det meg ikke.

Skrevet

Hvorfor skal det plage meg om typen min har hatt sex med mange før meg?

Så lenge han bare ønsker å være med meg nå ser jeg ikke noe problem med at han tidligere har hatt sex med så mange han bare har orket.

Det er visse fordeler med at han har vært med mange, som:

- Erfaring.

- Ut av alle jentene han har vært med er jeg den han helst vil ha.

- Han har fått rast fra seg og jeg trenger ikke tenke på at han kanskje har lyst til å finne ut hva han går glipp av.

Negative sider måtte være fare for smitte av seksuelt overførbare sykdommer, men så lenge prevansjonsvettet er i behold er ikke det noe problem.

Tall? Hvem bryr seg om et tall egentlig? Om det er 12 eller 74 spiller ingen som helst rolle, da begge tallene er mer enn at det kan ha vært innenfor kjærlighetsforhold.

Personlig ville jeg brydd meg mer om hvor mange eks-kjærester han hadde. Om han fortalt 7 jenter før meg at han elsket dem ville det liksom ikke føltes like spesielt når han sa det til meg.

Sex kan være overfladisk, og at han har hatt det moro før han traff meg plager meg ikke det minste.

Skrevet

Og forresten (jeg skrev forrige innlegg), hvor gammel er denne fyren? 18 er da virkelig ikke noe uvanlig høyt tall, i alle fall ikke blant gutter jeg kjenner, men om han for eksempel er 18 år gammel er det jo en del...

At han ikke vil ha sex med deg enda burde da være et godt tegn, kanskje han virkelig ønsker å bli kjent med deg og ikke bare er ute etter sex.

Kanskje lurt å uansett vente en stund å ha sex med ham, hvis det du er redd for er å bare bli enda en av de mange han har hatt sex med.

Lykke til.

Skrevet

et sted mlm 25 å 35 tror jeg.... han er ikke helt sikker.. han er 25 år da.

Skrevet

oj svarte bare litt i første...

plagde meg litt i begynnelsen pga litt prob i forholdet, men nå gjør det ikke noe, jeg har jo mine svin på skogen jeg å....

Skrevet

Hmm, nå har jeg hatt fler sexpartnere enn kjæresten min. Det plager ingen av oss. Fortid er fortid, og det som er bak oss har vi vel lært et og annet av. Det er positivt :)

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Og forresten (jeg skrev forrige innlegg), hvor gammel er denne fyren? 18 er da virkelig ikke noe uvanlig høyt tall, i alle fall ikke blant gutter jeg kjenner, men om han for eksempel er 18 år gammel er det jo en del...

At han ikke vil ha sex med deg enda burde da være et godt tegn, kanskje han virkelig ønsker å bli kjent med deg og ikke bare er ute etter sex.

Kanskje lurt å uansett vente en stund å ha sex med ham, hvis det du er redd for er å bare bli enda en av de mange han har hatt sex med.

Lykke til.

Han er 23 år. og har kun èn eks-kjæreste. resten har vært ONS etc.

Skrevet

Jeg vet ikke hvor mange sexpartnere min mann har hatt før han traff meg og ikke vil jeg vite det heller. Har aldri spurt hverken han eller eks' ene mine. Det har aldri plaget meg.

Han får heller aldri vite hvor mange jeg har hatt, om han spør....

Skrevet
Jeg møtte nettopp en fyr som er helt fantatisk, MEN så har han hatt sex med 18 jenter. hjelpes. vi har møttes 3 ganger. Vi har fiklet og kost litt, men virker ikke som han vil ha sex ennå.. blir en smule forvirret.

at han ikke vil ha sex med deg enda, er vel egentlig ikke noe å bli forvirret over? Det er stor forskjell på en man treffer på byen, full, singel og kun ønsker ett ons med, og en man treffer flere ganger og har lyst å bli kjent med som en potensiell kjærste.

selvfølgelig ønsker man forskjellige ting av disse to forskjellige situasjonene, det at han har hatt ons betyr ikke nødvendigvis at han liker å ha sex første kvelden med en han ønsker å date.

hvilken ønsker du å være da? en potensiell kjærste, som gjerne venter litt med sex og som ønsker å bli bedre kjent, eller ett ons der dere hopper til sengs med en gang og thats it?

Skrevet
at han ikke vil ha sex med deg enda, er vel egentlig ikke noe å bli forvirret over? Det er stor forskjell på en man treffer på byen, full, singel og kun ønsker ett ons med, og en man treffer flere ganger og har lyst å bli kjent med som en potensiell kjærste.

selvfølgelig ønsker man forskjellige ting av disse to forskjellige situasjonene, det at han har hatt ons betyr ikke nødvendigvis at han liker å ha sex første kvelden med en han ønsker å date.

hvilken ønsker du å være da? en potensiell kjærste, som gjerne venter litt med sex og som ønsker å bli bedre kjent, eller ett ons der dere hopper til sengs med en gang og thats it?

Jo selvsagt. Vil ikke være nr. 19 for å si det sånn, så kanskje det er verdt å vente. Kanskje jeg bare burde slutte åtenke på det, og bare la det skje når det skjer. Er mest redd for at han skal såre meg, i og med at han ikke helt klarer å binde seg, virker det som.

Skrevet (endret)

At han ikke vil ha sex med deg ennå, med så mange tidligere sexpartenere betyr stort sett en av to ting:

1 ) Han vil vente i det lengste for dette føles rett.

2 ) Han er usikker på om han vil ha sex med deg.

Hva som er mest sansynlig avhenger veldig av situasjonen dere er i, hvordan han oppfatter deg ift sex og seriøsiteten av datene.

18 partnere som 23-åring og kun ett seriøst forhold syns jeg ikke er mye.

Endret av caso
Skrevet
Er mest redd for at han skal såre meg, i og med at han ikke helt klarer å binde seg, virker det som.

håper det at du oppfatter ham som usikker på å binde seg, kommer av helt andre grunner en hvor mange seksualpartnere han har hatt før deg!!

Og, man risikerer alltid å bli såret eller måtte såre når man involverer seg med ett annet menneske, det er på en måte en risiko som følger med det å tørre ta en sjans.

men dere har møttes kun tre ganger foreløpig, ikke så rart han ikke er klar for å binde seg kanskje? 23 og tredje møtet, bli kjent først, ikke heng deg opp i seksualpartnere eller slikt, bli kjent med gutten og se om det er noe mellom dere, det kan dere umulig vite noen av dere etter kun tre møter?

Skrevet

Synes ikke 18 sexpartnere var avskrekkende.. Og sånt har sjelden noe å si. Jeg kjenner folk som har hatt mange flere enn det, og som fortsatt er fine mennesker. Har en kompis som har hatt litt over 50, da først synes jeg det begynner å bli litt drøyt.

Skrevet
håper det at du oppfatter ham som usikker på å binde seg, kommer av helt andre grunner en hvor mange seksualpartnere han har hatt før deg!!

Og, man risikerer alltid å bli såret eller måtte såre når man involverer seg med ett annet menneske, det er på en måte en risiko som følger med det å tørre ta en sjans.

men dere har møttes kun tre ganger foreløpig, ikke så rart han ikke er klar for å binde seg kanskje? 23 og tredje møtet, bli kjent først, ikke heng deg opp i seksualpartnere eller slikt, bli kjent med gutten og se om det er noe mellom dere, det kan dere umulig vite noen av dere etter kun tre møter?

3 møter som i, jeg har vært på besøk hos han 3 ganger. tilsammen 16 dager i løpet av de 3 siste uker.

Skrevet
3 møter som i, jeg har vært på besøk hos han 3 ganger. tilsammen 16 dager i løpet av de 3 siste uker.

håper likevel det er andre ting en antall seksualpartnere som er grunnlag for det du sier om at han ikke virker klar til å binde seg.

og uansett, tre uker ER faktisk ikke lang tid, selv om man ser hverandre mye i løpet av den tiden.

Skrevet

Det er jo så mange faktorer å ta med i reknestykket her.

Man vet f.eks ikke om personen man har med å gjøre er en patologisk rundbrenner, eller en som har "lykketallet" sitt fra en periode som singel etter et vanskelig forhold, ikke er istand til å ha et fast forhold og gjør det lett for seg selv og ikke har hatt noe forhold, livsnyter som tar de goder som dukker opp osv.

Minner om at en mann her inne ble hudflettet da han reagerte på kjærestens 50 ulike menn, og ble møtt med at 80 var helt vanlig blant single kvinner idag.

Det er med andre ord grunn til å tro at det er vanlig å ha mange partnere, uten at jeg har lest forskning på dette, det som ville vært interessant, var å måle effekten det å ha såpass mange partnere har på psyken og evnen til å innlede nære og varige relasjoner.

Jeg har selv møtt jenter på byen og blitt med dem hjem, men jeg merker at jeg må undertrykke følelser hos meg selv for å "bare" ha en natt. En venninne av meg sa at følelser dukker opp, men man har sine strategier, jeg som selv jobber med adferdsforskning, finner det helt på jordet at man skal trene opp psyken til å ikke føle forelskelse eller kjærlighet, savn eller lengsel, fordi man skal maksimere nytelsen der og da. Det frambringer en hedonistisk tendens i samfunnet som på sikt garantert vil gjøre det mer kynisk.

Gjest Kristin_
Skrevet

Jeg har ikke spurt, og vil heller ikke vite det med mindre han faktisk føler for å fortelle meg det. Jeg har ikke noen interesse av å føre katalog over gamle ONS :) Så lenge man er testet for seksuelt overførbare sykdommer, så er vel det strengt tatt det viktigste.

Man kan ha fått mange partnere i løpet av et år der man raste rundt, man kan ha fått mange partnere ved å ha hatt massevis av relativt korte forhold. Tall kan være fullstendig misvisende for oppførsel, og bør derfor sees på som akkurat det, tall, og ikke en indikator på hva slags person det er snakk om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...